Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies yrittää tehdä mustasukkaiseksi?

Vierailija
16.08.2024 |

Uudessa suhteessa on herännyt epäilys, että mies yrittää tahallaan tehdä mustasukkaiseksi. Hakee reaktiota. Saattaa esim. kehua jotain naista. Aiemmin reagoin näihin, silloin mies näytti tyytyväiseltä. Nykyään en suo hänelle sitä iloa. Onko muilla kokemuksia vastaavasta? Miksi tällaista tehdään?  

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti. Luiskaan!

Vierailija
22/28 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kimpassa 5 vuotta tällaisen epävarman juoppotapauksen kanssa. Erityisen kiinnostunut hän oli nuorista tytöistä. Vissiin vähän vinksahtanut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/28 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo epäkypsästä, manipuloivasta ja kontrolloivasta luonteesta sekä huonosta itsetunnosta. Reaktio, jota sillä haetaan, on se, että loukkaannut, suutut, jahtaat häntä enemmän tai rupeat kerjäämään häneltä rakkautta tai huomiota.

Yleinen neuvo tällaisten kumppanien kohdalla on, että uutta hakuun. Jos kuitenkin syystä tai toisesta haluaa pitää parisuhteesta ko. henkilön kanssa kiinni, niin viisautta on olla reagoimatta mitenkään. Ei kannata palkita huonosta käytöksestä.

Mulla tämä toimii päinvastoin, häivyn vähin äänin. Jääkööt pelleilemään yksikseen.

Vierailija
25/28 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile tuota jutustelua,tulee teillekin vähän säpinää.

muuten sitten on sellaisia ötököitä jotka miestä iskiessä epäonnistuessaan kaivavat omaa hautaansa varsinkin kun EI OLE EDES KYSYTTY MIHINKÄÄN edes perässä ravaamaan ("se toinen nainen nussii toisen kanssa" kirkumisia katukorttelissa).

tai sitten on sellaista kostop. julkisesti. kun on oikein mennyt sekaisn ja haluaa vielä viranomaiset peräänsä.

Vierailija
26/28 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luiskaan. Epätasapainoinen manipuloija. Älä tuhlaa aikaasi.

Vierailija
27/28 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea olisi rakastaa noin käyttäytyvää miestä. Omaa kumppania pitäisi pystyä arvostamaan, ja sehän ei tuollaisen kanssa toteudu.

Tämä!

Vierailija
28/28 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli mies, joka aina suuttuessaan meni nettiin tykkäilemään ja kehumaan muiden naisten postauksia. Saattoi vetää pään täyteen ja istua koko illan tehden tätä :D En todellakaan tiedä mitä tämä luuseri kuvitteli saavuttavansa sillä, varmaan luuli että pelkäsin menettäväni mahtisonnin jolla on vientiä tai jotain muuta yhtä harhaista. Todellisuudessa saavutti vain mun tunteiden totaalisen viilenemisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi