Seksi, rakastaja ja ikääntyminen
Meillä on miehen kanssa ikäeroa n. 15 vuotta. Hän on vanhempi. Hän ei ole enää niin kiinnostunut seksistä, kuin minä. Ihan ymmärrettävää, niin siinä taitaa käydä kun ikää tulee. Minä taas olen vasta lämmennyt ja kiima on kova. Haluaisin seksiä joka päivä...ainakin kerran. Keskustelimme asiasta ja mies ehdotti, että ottaisin itselleni rakastajan. Hän ei ole mustasukkaista tyyppiä, vaan keskustelumme oli hyvin asiallinen ja lämminhenkinen. Hän sanoi, että haluaa tietää milloin olen tuon rakastajan löytänyt, mutta hän ei halua tietää muita yksityiskohtia esim. kuka tai millainen hän on, tai milloin tapaamme, missä tapaamme tms. Mitenhän tässä käy? Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta?
Kommentit (9)
Olin vuotta vanhemman miehen(45v) kanssa liian kauan, päälle 2 v. Seksiä max kerran viikossa ja sekin huonoa. Ei kovettunut kunnolla ja kaikkea muuta säätöä. Oli estynyt ja hihittelevä, aina keksi muuta ettei olisi ollut läheisyyttä. Ei halunnut edes suuseksiä opetella. Muuten oli hyvä mies mutta vaihtoon meni kun en kestänyt enää. Nykyään tilanne on paljon parempi kun on parempi mies, joka tavalla.
Miksi helvet#### joku jää suhteeseen missä pitää ottaa rakastaja? Onko äijäs niin rikas, ettet malta luopua?
Ei muuta kuin sexpoon ja suhde auki. Kaikki voittaa ja polyamoria kukkii.
Vierailija kirjoitti:
Miksi helvet#### joku jää suhteeseen missä pitää ottaa rakastaja? Onko äijäs niin rikas, ettet malta luopua?
Mullekin tuli mieleen tämä että mies on varmaan rikas. Sallii tälle naiselle (onko vaimo) jopa rakastajan koska haluaa pitää hänet mahdollisena omaishoitajana. Jos nainen päätyy miehenA omaishoitajaksi niin tämä mies varmaan ajattelee että siinä tilanteessa hän voi maksaa vaimolle jopa palkkaa ja tästä rakastajasta saattaa olla muutakin hyötyä kuin että pitää vaimon tyytyväisenä, esimerkiksi autonkuljettajana yms. Kaikenlaista säätöä varmaan on olemassa ja varakkaiden piireissä saattaa tapahtua mitä vaan kun on varaa maksaa. Ja aina on naisia joille kelpaa varakas mies - seksillä tai ilman - taitaa olla niin paljon kaikenlaista etua mitä ilman saa muuten olla. Tavisnaiselle sellainen tilanne on täysi Lottovoitto. Kotikin on niin suuri että rakastajalle on tilaa tai sitten vuokrataan tai annetaan sille muu kämppä asumista varten. Kaikki on hoidettavissa - kun on fyrkkaa!!! Turha tätä asetelmaa tämän enempää kannattaa miettiä. Onko miehellä muuten lapsia vai toivooko nainen jotain ruhtinaallista perintöäkin?
Minä olen mies ja kaipaan hyvää sexiä vieraalta naiselta
Olen mies 51 ja vaimoni 33, haluaisin häntä päivittäin tai ainakin vähintään joka toinen päivä. Katsotaan milloin tämä kiima vähenee, nuorempana piti saada x3-5 päivässä. Toisaalta silloin seurustelusuhteet kesti n. 1-2vuotta rakastumisvaiheen ajan.
57 Vuotias mies täällä, seksiä jossain muodossa joka päivä. On kova, kestävyyttä ja uusintakykyä kuten nuorempanakin.
Nämä ovat tärkeitä asioita itselleni, niin hommat toimii kunhan vain pitää itsensä kunnossa. Kroppa on kuin mikä tahansa muukin, ei se toimi, jollei sitä huolla.
Minkälaisesta partnerista fantisoit vai onko joku jo ihan tiedossa eli minkälainen daami?
Miksi ihmeessä jäät ja hukkaat nuoruutesi tuohon suhteeseen?!
Miksi tyytyä kun voi saada hyvän rakastajan ihan omaksi?