Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ekojen treffien jälkeen ihan ok-olo. Kantsiiko jatkaa tokille??

Vierailija
15.08.2024 |

Tai pitäiskö tulla vau -olo?

Tuntuu etten kyllä ikinä löydä vau -ihmistä joka ajattelis minusta samoin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni parisuhde on syntynyt niin, että kiinnostus on noussut pikkuhiljaa, tai toinen on lämmennyt hitaammin?

Niin. On kuin neulaa heinäsuovasta etsisi jos molemmilla täytyisi heti ekalla kerralla tulla "vau" olo. Mutta käyhän se niinkin jos uskoo onneensaja tykkää käydä treffeillä

Vierailija
2/8 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni parisuhde on syntynyt niin, että kiinnostus on noussut pikkuhiljaa, tai toinen on lämmennyt hitaammin?

Niin. On kuin neulaa heinäsuovasta etsisi jos molemmilla täytyisi heti ekalla kerralla tulla "vau" olo. Mutta käyhän se niinkin jos uskoo onneensaja tykkää käydä treffeillä

Mä en tiedä. Tapahtuuko sitä oikeesti et tykästyy myöhemmin?

Hitto ku on vaikeeta. En tykkää treffeistä. Olisi kiva siirtyä suoraan pieruverkkariaikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu? Ellei tunnu pahalta, kokeile toinen kerta vielä.

Vierailija
4/8 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys voi muuttua rakkaudeksi. Kannattaa tutustua tarkemmin. 

Vierailija
5/8 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu? Ellei tunnu pahalta, kokeile toinen kerta vielä.

No ei pahalta. Mun ajatukset aina lentelee sinne kun pitäisi lähentyä ja sitten iskee paniikki.

Vierailija
6/8 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto ku on vaikeeta. En tykkää treffeistä. Olisi kiva siirtyä suoraan pieruverkkariaikaan.

Mä kyllästyin deittailluun 2 vuoden jälkeen. Sen jälkeen mulla oli vaan 2 vähän vajaa puolen vuoden fwb juttua. Sit en jaksanu enää niitäkään ja kutsuin suoraan hetken mielijohteesta yhden tindermätsin mun luo leikkimään kotia pariks päiväksi. Oli mukavan olonen ja en enää jaksanut deittailua, ajattelin kuitenkin että leikin vaan sen pari päivää kotia ja sit jatkan yksin oloa. Kas kummaa tästä on pian 2 vuotta ja reilu vuos ollaan asuttu yhdessä. 

Ei ollut ensi mätsiltä mikään vau, eikä ensi näkemältä. Enemmänkin meillä riitti juttua niin, et tuntuis kun meistä ois hetkessä tullu hyvät ystävät, myöhemmin parhaat kaverit ja vaikka ei ollut sellasta vau oloa niin huomasin et ainoo ero mun hyviin ystäviin tässä miehessä oli, että ystävyyden lisäks tunsin seksuaalista vetoa. Ihastuin enemmänkin siihen outoon tunteeseen meidän välillä ja tuli vahva tunne, et tätä mä haluun. Tää on paras suhde jossa oon koskaan ollu ja ollaan älyttömän hyvä tiimi. Ja just nimenomaan niin, että ollaan parhaat ystävät mut silti on romantiikkaa ja vetovoimaa. En enää osais kuvitellakaan toisenlaista suhdetta.

Vierailija
7/8 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau-deitit ovat niitä, jotka osaavat vetää oikeista naruista. Paljon pysyvämpää saa meh tyypeiltä. Mulla on suhteet alkaneet 2-3kk jälkeen ekasta tapaamisesta, kun saa rauhassa tutustua. Siinä huomaa, miten mahtava tyyppi onkaan sattunut kohdalle. Meh muuttuu ajan kanssa wauksi.

Vierailija
8/8 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan