Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähköyhtiö Helen huijaa taas

Vierailija
15.08.2024 |

Viimeksi heinäkuussa perintäyhtiö maksoi Helenin laskutuksen mokan vuoksi takaisin minulle. Nyt taas minulta veloitettiin Helenin laskussa taas uudelleen vanhat 2 sähkönkatkaisumaksua yli 80 euron arvosta, vaikka ne on tietenkin jo maksettu. Ja muutenkin on hyvin epämääräistä toimintaa kun yli neljän vuoden takainen lasku on muka omilla sivuilla erääntyneenä niin kuin on ollut kaikki nämä vuodet, vaikka se on maksettu moneen kertaan. Miten yritykset voi nykyisin olla tällaista roskaa ja täysiä huijareita!!! Tein tänään sitten rikosilmoituksen Helenin jatkuvasta väärinlaskutuksesta koska mä en enää jaksa! Ei niillä asiakaspalvelukaan toimi sähökisesti enkä halua jutella kenenkään idiootin persenaama-aspan kanssa ja vielä maksaa siitä puhelinlaskussani.

Viimeksi kun soitin Helenin aspaan niin sain odottaa melkein puoli tuntia ja se laskutus oli ulkoistettu jollekin perintäyhtiölle, josta sitten ylimielinen paskapää-apina nuorimies vastaili  ja kehtasi vastata vieläpä vihaisella ääsävyllä vaikka oli heidän moka.

Tehkää te muutkin Helenin huijaamat vaan suoraan rikosilmoituksia väärästä laskutuksesta. Toivottavasti kaatuis koko paskapulju!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että luin tästä Helenistä, kuulostaa ihan kauhealle yhtiölle, kunnon kusettajia. Itselle myös tuli ällötys niiden mainoskuvista sivullaan, puolet jotain muita kuin suomalaisia ja viimeinen piikki oli suomalaismummeli lukemassa kirjaa jollekkin kinkki-ja afropääpenskalle. Tämä firma ei ole minua varten..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme