Nyt on perhelehden ystävänlahjana reimatec-haalari
Jos jotakuta kiinnostaa niin tänään tuli uusi perhe-lehti jossa ystävänlahjana välikausi reimatec haalari koossa 92cm. Kaksi väri vaihtoehtoa, tytöille pinkki-harmaa (alaosa ja hihojen alaosa harmaata, yläosa vaaleanpunaista ja välissä valkoinen kaistale), pojille sini-vihreä (alaosa t.sin, yläosa kirkkaanturkoosi ja välissä valkoista ja limeä).
Malli taitaa olla tuo baby-mallin vallaby...ja olisko noi värit sitten tuo reiman sivujen alin ja kolmanneksi alin...
Tytön haalari on musta ihan kiva, pojan väristä en oikein tykkää.
Kommentit (18)
talvihaalari vai välikausihaalari?
Ja onko kellään kokemusta, onko baby malli miten reilua kokoa?
onko kyseessä siis talvi- vai välikausihaalari?
Ja se puku ON luonnossa paremman näköinen kun tuossa kuvassa!
kiitos tiedosta tuon haalarin suhteen! osaako joku vielä kertoa, mitkä ovat tilauksen ehdot, että tuo haalarin saa? Eli miten pitkä tilausjakso ja paljon tulee tilaus maksamaan?
18 kk (17 lehteä) 81¿ kestotilauksen 1. jakso.
Ja jos viitsit vastata, niin minkälainen tilaus ja hinta?
Etukäteen kiittäen Tipi
Tilaus on 18kk ja hinta 81e. Lehden suosittelija saa tuon valitsemansa lahjan n.3viikon kuluttua siitä kuin ystävä on maksanut lehden tilauksen, joka maksetaan yhdessä erässä.
muutenkin haalarin leikkaukset kummalliset. Ja kaiken lisäksi haalaria saa ainoastaan 92cm.
Laittaisivat nyt joskus muitakin kokoja,viimeksikin oli 80/92.Olisipa joskus myös vaihtoehtoina isompiakin kokoja.
Luuletteko, että voin tilata lehden heti uudelleen ja saada tuon haalarin? Mitään rajoitustahan ei tuntunut olevan, mutta mitä laki sanoo? Ja kyseessä oli määräaikaistilaus (ei siis kesto, jonka olisin katkaissut).
...vaikka äitisi;)
Tuskin tästä mitään lakeja on säädetty
Kukaan skannaamaan minulla haalareiden kuvia? ja yhteystietoja mistä tilauksen voisi tehdä?
vimpula@koti.luukku.com
rajoitettu era, joten kannattaa toimia nopeesti jos iskee taas sellainen ryntays kuin viimeksi kun Reimatec ioli tilauslahjana.
Ma tykkasin noista molemmista puvuista. Musta se poikien oli oikein raikkaan nakoinen, vaikka olikin tumma. Mutta ei meille kylla ton kokosta haalaria tarvita ja lehdestakin on kestotilaus.
Minä olen juuri irtisanonut kestotilauksen,joka päättyy maaliskuussa.Juuri tuon kokoisen pojan haalarin tarvitsisin seuraavaksi.Kuvasta ei oikein saa kunnolla selvää miltä haalari edestäpäin näyttää.En oikein tiedä tykkäänkö vai en.Toisaalta värit näyttävät raikkailta eikä tummassa näkyisi lika niin helposti.Äitini voisi kyllä tilata lehden ystävänlahjaksi minulle uudestaan,jos se on edes mahdollista.Mitähän tekis?
Kertokaa mielipiteitänne haalarista,etenkin jos olette livenä nähneet.
missä tuon tilauksen voi tehdä?
Kiitos!
http://riemun.huuto.net/auctionimages/0/28/875201cbf4e27ef91e17b6fc4d5c…
mielestäni nuo kummatkin on kivoja, tykkään pojan haarista->lika ei näy mutta on pirteä, tosin lime ja turkoosi saisi vaihtaa paikkaa, limestä tykkään enemmän ;)
no tytön haalaria olen ottamassa jos tilaan... sekin on kiva vaikka alaosa saisi olla asteen, kaksi tummempi.
tuusis rv19+4 ultran mukaan 99% varmasti poika tulossa, sekä 5,5v poika, 4v tyttö sekä 1v tyttö ennestään.
Jos se väritys olis ollut vain yläosassa,mutta mua häiritsi se värikaistale joka kulki alas asti.
turkoosi ennemminkin kirkkaansininen kuin puhdas turkoosi (jollaiselta kuvassa näyttää)? Näin sellon JesperJuniorissa tuollaisen haalarin, mutta turkoosin paikalla oli kirkkaansinistä. Mietin vääristääkö kuva vai onko ko. haalaria monen eri sinisen sävyisenä?