Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kukaan ei maininnut mulle koskaan että lapsen murroikä ja mun vaihdevuodet osuu aikaan kun lapsi asuu vielä kotona!!

Vierailija
07.02.2007 |

Siis tässä just kelasin että mun lapsen tyttären puberteetti alkaa n.samaan aikaa kun ne hirviöt alkaa. Tulen olemaan 46, kun lapseni 14v. Hän on ainoani.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, ymmärsin ajatuksesi. samaa kauhistelen minä, mutta myöhäistä, myöhäistä katua.

Vierailija
2/11 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härregyyd, kai sen pitäis jo väh. 13v. muuttaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän huumoria peliin! Kaikki kyllä ymmärsi mitä oikeasti tarkoitit. Yritettiin vain keventää tunnelmaa :)

Vierailija
4/11 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset KUULUU saada nuorena!!!!

Vierailija
5/11 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaista, että alkaisivat alle 5-kumppisenä. Jäitä hattuun !

Vierailija
6/11 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä siitä tulee, kun tajusi, että hänen vaihdevuotensa saattavat alkaa juuri kun kotona on kaksi murrosikäistä ja yksi uhmaikäinen! Hyvin meni, ei ollut edes mitään suuria kriisejä kenelläkään.

Vierailija
7/11 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki menee putkeen niin kun täytän 40 elän taas omaa elämää ja lapsi omaansa =) ukkokin saattaa päästä ulkoruokintaan samalla ovenavauksella!

Vierailija
8/11 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin normaalia, että 45-vuotiaalla on jo vaihdevuodet. Ensimmäiset vaihdevuosien oireet tulevat usein jo heti 40-vuotispäivän jälkeen. Itselläni ei ole ollut enää 3 vuoteen kuukatisia, ja olen 47. Tyttäreni on 14 eli kuuluu täysin normaaliin elämään, että tytön murrosikä ja äidin vaihdevuodet osuvat samoihin vuosiin.

Vierailija
9/11 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. se varmaan selvittääkin kaiken. ei pelkoa mistään.

Vierailija
10/11 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oishan se voinut sen ajan paremminkin hoitaa, jos suoraan sanotaan. Äiti oli niin oman " murrosikänsä" pyörteissä, ettei pystynyt juuri tukemaan mua tyrskyissäni. Eli neuvona ap:lle sitten kun aika koittaa, että yritä muistaa lapsesi olevan vielä lapsi ja tarvitsevan tukeasi.

Vierailija
11/11 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko tehnyt lapsesi 10 vuotta aiemmin? Vai jättänyt tekemättä?