Miksi kukaan ei maininnut mulle koskaan että lapsen murroikä ja mun vaihdevuodet osuu aikaan kun lapsi asuu vielä kotona!!
Siis tässä just kelasin että mun lapsen tyttären puberteetti alkaa n.samaan aikaa kun ne hirviöt alkaa. Tulen olemaan 46, kun lapseni 14v. Hän on ainoani.
Kommentit (11)
Härregyyd, kai sen pitäis jo väh. 13v. muuttaa :D
Vähän huumoria peliin! Kaikki kyllä ymmärsi mitä oikeasti tarkoitit. Yritettiin vain keventää tunnelmaa :)
Harvinaista, että alkaisivat alle 5-kumppisenä. Jäitä hattuun !
mitä siitä tulee, kun tajusi, että hänen vaihdevuotensa saattavat alkaa juuri kun kotona on kaksi murrosikäistä ja yksi uhmaikäinen! Hyvin meni, ei ollut edes mitään suuria kriisejä kenelläkään.
Jos kaikki menee putkeen niin kun täytän 40 elän taas omaa elämää ja lapsi omaansa =) ukkokin saattaa päästä ulkoruokintaan samalla ovenavauksella!
On täysin normaalia, että 45-vuotiaalla on jo vaihdevuodet. Ensimmäiset vaihdevuosien oireet tulevat usein jo heti 40-vuotispäivän jälkeen. Itselläni ei ole ollut enää 3 vuoteen kuukatisia, ja olen 47. Tyttäreni on 14 eli kuuluu täysin normaaliin elämään, että tytön murrosikä ja äidin vaihdevuodet osuvat samoihin vuosiin.
Huoh. se varmaan selvittääkin kaiken. ei pelkoa mistään.
Ja oishan se voinut sen ajan paremminkin hoitaa, jos suoraan sanotaan. Äiti oli niin oman " murrosikänsä" pyörteissä, ettei pystynyt juuri tukemaan mua tyrskyissäni. Eli neuvona ap:lle sitten kun aika koittaa, että yritä muistaa lapsesi olevan vielä lapsi ja tarvitsevan tukeasi.
Olisitko tehnyt lapsesi 10 vuotta aiemmin? Vai jättänyt tekemättä?
no, ymmärsin ajatuksesi. samaa kauhistelen minä, mutta myöhäistä, myöhäistä katua.