Mikä avuksi suunnattoman suureen vitutukseen?
Kommentit (38)
Vejä käteen...!(runkkaamalla ikävä lähtee, sanoi entinen taidemaalari Kalervo Palsa aikanaan)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä oletko mies vaiko nainen?
Mies
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kasva aikuiseksi ja kohtaa se vitutus kuten kuuluu.
Olen aikuinen kyllä
Ap
vitutus/vitutuksen voima kannattaa valjastaa hyödyksi, eli käytä se siivoamiseen, pihan laittoon, hakkaa mattoja, lähde urheilemaan, juoksemaan jne.
Jos mahdollista niin mene veden äärelle, mieluiten uimaan jos siitä vain pidät. Minua auttaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Kasva aikuiseksi ja kohtaa se vitutus kuten kuuluu.
"Vitutus on otettava kokonaan silloin kun vituttaa "
Ismo Alanko: Vttu kun vituttaa
Vierailija kirjoitti:
vitutus/vitutuksen voima kannattaa valjastaa hyödyksi, eli käytä se siivoamiseen, pihan laittoon, hakkaa mattoja, lähde urheilemaan, juoksemaan jne.
lisään, että itse saan monesti siivottua jonkun pitkään siivoamista odottavan paikan todella joutuisasti ja tehokkaasti juuri tälläisellä hetkellä :)
Ai suunnattoman suureen. Ehkä joku lääke pari kertaa vaikka burana. Sen jälkeen tietää mitä seuraavaksi vaikka kolaa. Ja sitten juttelu puhelimessa jonkun tutun kanssa, että miten kävi. Eri näkökulmia. Irrottamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät savut auttaa aina.
Otin jo, mutta ei auttanut
Ap
Siinä tapauksessa toiset savut ja jos nekään ei auta niin sitten on tosi huonosti.
1 Listaat kaikki asiat mitkä vituttaa
2 Lähdet muuttamaan niitä asioita mitkä vituttaa
Vierailija kirjoitti:
Xanor 2 mg 2
Parabellum 9mm.
Hyvä sauna auttaa, mutta varo ettet raivoissasi polta itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä vitutus johtuu? Riippuu siitä
Kaverit ovat aivan perseestä, enkä saa juuri mitään aikaiseksi.
Ap
Elämänmuutos,
Mielialalääkitys,.
Vaihda kaverit tai ole yksiksesi.
Kuten mä.
Onko sulla asunto, ruokaa, rahaa että tulet toimeen? Jos, niin olet jo onnekkaampi kuin yli puolet maapallon ihmisistä joilla niitä ei ole. Eli silloin voisi sanoa että muut asiat on pikkuasioita mitkä ketuttaa ja todennäköisesti järjestettävissä olevia asioita. Listaa mikä on hyvää ja mikä huonoa. Ja mitä voisit tehdä asioitten hyväksi. Itsestä se muutos lähtee. Jaksamista sinulle.
jos vituttaa joku asia,mikä meni mönkään tee seuraavalla kerralla se paremmin
jos taas joku ihminen, lopeta tapaaminen
Olen sinkku
Ap