HS: Musta mies tunkeutui autoon ja ryösti pariskunnan käsiaseella uhaten Vantaalla
Roadman asialla!
"Poliisi pyytää nyt silminnäkijähavaintoja ja vihjeitä epäillyn tekijän tavoittamiseksi. Tiedotteen mukaan epäilty tekijä oli tummaihoinen, hoikkavartaloinen ja noin 165 senttimetriä pitkä mies. Miehellä oli huivi kasvojensa edessä ja hän kantoi mukanaan mahdollisesti Guccin muotilaukkua."
Kommentit (443)
Suomen poliisi tarvitsee Dirty Harryn tapaisia kyttiä jotka ei pokkuroi tsuvakkituomareita ja pomojaan.
Kannattaa jättää arvotavara kotiin kun lähtee ulos ja pukeutua vaatimattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minut ryösti muutama vuosi sitten valkoinen suomalainen lihaa syövä heteromies ruuvarilla uhaten.
Höpö höpö...
Kantikset ei koskaan tee rikoksia. Ovat enkeleitä maan päällä.
Minulla menee autossa ovet automaattisesti lukkoon kun lähden liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minut ryösti muutama vuosi sitten valkoinen suomalainen lihaa syövä heteromies ruuvarilla uhaten.
Höpö höpö...
Kantikset ei koskaan tee rikoksia. Ovat enkeleitä maan päällä.
Ei noita osaajia silti tarvitse ehdoin tahdoin roudata lisää...
Vierailija kirjoitti:
Entä jos kolari, auto syttyy palamaan?
Vierailija kirjoitti:
Kuka joutuu homppelin Gucci laukkua kantavan miehen ryöstämäksi?
Mietin samaa, ja vielä tuollainen puutarhatonttu. Pisteet siitä että pariskunnalla ei pokka pettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida tietää näitä systeemejä: sisäkahvasta ovi aukeaa normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida tietää näitä systeemejä: sisäkahvasta ovi aukeaa normaalisti.
Mitää aukee, kun vääntyneenä - ja vielä lukossa, hölömö!
Poliisi puolittain pyyteli anteeksi kun ilmaisi miehen mustaksi "koska kyseessä vakava rikos". Mikä pellekansa ja sellaisen poliisinhan se ansaitsee, hehehehehehehehahahahahah
Vierailija kirjoitti:
Poliisi puolittain pyyteli anteeksi kun ilmaisi miehen mustaksi "koska kyseessä vakava rikos". Mikä pellekansa ja sellaisen poliisinhan se ansaitsee, hehehehehehehehahahahahah
Juuh, enää ei ollut mitään keppostelua...
Miettikää nyt jos tuossa oli kohteena vaikka iäkäs pariskunta. Ei ihan heti pelot hälvene tuollaisen kokemuksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Suomen poliisi tarvitsee Dirty Harryn tapaisia kyttiä jotka ei pokkuroi tsuvakkituomareita ja pomojaan.
Kyllä niin kaipaa noita aikoja kun ei roistojen oikeuksia juuri mietitty. Mitäs läksit niin luodista tuli.
Dirty Harry on loistava!
Pian kuullaan miten auto ja vauva lähteneet kun äiti käynyt pankkiautomaatilla. Tämä ei jää yksittäistapaukseksi,sanokaa minun sanoneen.
Vierailija kirjoitti:
Nää rikolliset täytyis karkoittaa takas kotimaahansa.
Koska ainoat rikolliset suomessahan on maahanmuuttajia, vai mitä 😂😂😂 en tiiä miten helsingissä jakautuu, mutta ainaki kokkolassa, jossa ite asun, uskaltaisin väittää että (ainakin nuorten keskuudessa/välillä) tapahtuvissa rikoksia aina kanta suomalainen taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää rikolliset täytyis karkoittaa takas kotimaahansa.
Entä jos passissa lukee "suomalainen"?
Tässä se ongelma juuri onkin.
Milloin tapahtuu eka että liikennevaloissa kuski revitään ulos ja ryöstäjä kaasuttaa tiehensä kirkuvat lapset takapenkillä?
Heittää sitten tarpeeksi kauan päästyään ulos ulos. Tai ampuu kun kyllästyy meteliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niin kaipaa noita aikoja kun ei roistojen oikeuksia juuri mietitty. Mitäs läksit niin luodista tuli.
Dirty Harry on loistava!
Minäkin olen Dirty Harry -fani!
Älä nyt naurata. 😛 Sohvalla köllötellyt isäntä, oikein. Sitten kun on aito ladattu Glock ohimolla niin taitaisi olla ihan vaan nöyrää poikaa pissit housussa.