HS: Musta mies tunkeutui autoon ja ryösti pariskunnan käsiaseella uhaten Vantaalla
Roadman asialla!
"Poliisi pyytää nyt silminnäkijähavaintoja ja vihjeitä epäillyn tekijän tavoittamiseksi. Tiedotteen mukaan epäilty tekijä oli tummaihoinen, hoikkavartaloinen ja noin 165 senttimetriä pitkä mies. Miehellä oli huivi kasvojensa edessä ja hän kantoi mukanaan mahdollisesti Guccin muotilaukkua."
Kommentit (443)
Miten suojelupoliisi liittyy katurikollisuuteen?
Miten Isis liittyy katuturvallisuuteen?
Suomi kotiutti Syyriassa Isis-kalifaatissa eläneen miehen
https://yle.fi/a/74-20087565
Taantuneet tyrannivaltiot tuottavat ihmisen kaltaisia eläviä, jotka ajetaan muiden riesaksi. Toki joukossa on timanttejakin, mutta aika vähän. YK ei tee mitään. Sehän onkin latinomiesten paratiisi, jossa naisten ahdistelu ja alistaminen on työsuhde-etu. No, eivät varmaan sitten huumeita rahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä muutamat ryöstöt kestän, kunhan saan pitää mausteisen ruoan ja rytmimusiikin.
Totta, mustat kädet yhteen hakkaa...
Hys hys, kuka pelkää mus taa miestä.
Kyllä minä olen heistä keskustellut. Onko pakko yleistää ja käyttää rasistisia sanoja?
Kaiken värinen nuorisorikollisuus pitää saada kuriin. Itseäni on yrittäneet monta kertaa ryöstää paikalliset valkoihoiset peruskoululaisgastat. Ei ne ole harvinaisuuksia.. Yleensä porukassa on porukkaa joka lähtöön. Nuorisorikollisuudelle pitää tehdä jotain järkevää. Odinit ei ole siihen ratkaisu, koska ne etsii vain omaa jännitystä ja videoista päätellen keskittyy pelottelemaan kaupassa käyviä naisihmisiä.
Onko teille vain tummaihoisten rikollisuus se ongelma? Minulle on kaikki.
Jos sinulle ei värillä ole väliä, niin miksi sitten painotat julkaisussasi sanoja valkoihoiset ja tummaihoiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä syyllinen löytyy, kun on siirtänyt rahaa tililleen. Tosin rangaistukset Suomessa ovat olemattomat.
Syyllinen varmaan löytyy mutta raha on jo rikollisilla. Sitä ei saada takaisin. Eikä turvallisuuden tunnetta.
Eikä yhtään kannata väheksyä 165cm ryöstäjää. Ihan yhtä lailla hänkin voi tappaa tai rampauttaa siinä missä isompi mies.
Luultavasti vielä.helpommin. Joko on kompleksi tai sitten nuori, joka toimii hormoniensa mukaan, eikä edes tajua tekojensa pitkäaikaisia seurauksia.
Sehän oli n e e k e r i, joka ei tajua minkään teon seurauksia. Ja demla hoitaa ettei tule oikeudellisia seurauksia.
Nimenomaan tajuaa, siis sen että mitään seurauksia ei ole. Sen takia ne täällä riehuvat suurilla joukoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksella rasistinen motiivi siispä tämä ilmoitettu poistoon!
Ihan sama mitä ilmoitat poistoon. Ihmisten mielipiteitä et voi kuitenkaan poistaa mielestä, vaikka ne ei näkyisi painettuna.
Niinpä, keskustelut jatkuu sitten muualla. Niitä ei voi estää.
Itse ajattelen että on eroa esim narkki ryöstäjällä ja cucci ryöstäjällä. Narkki voi olla arvaamaton, mutta myös luovuttaa nopeasti. Ryöstää vain helppoja kohteita. Cucci-ryöstäjä on rikollinen, joka suunnittelee ja ottaa mallia maailmalta(?) ja kerää omaisuutta rikollisesti. Luultavasti en ole Cucci ryöstäjän kohderyhmää, mutta narkkien olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minut ryösti muutama vuosi sitten valkoinen suomalainen lihaa syövä heteromies ruuvarilla uhaten.
Ryöstäjiä löytyy jo omastakin takaa, heitä ei tarvitse roudata tänne toiselta puolelta maapalloa.
Ja pyssymiehiä eduskunnasta jopa, muista rikollisista ja Suomen kansan omaisuuden tuhoajista/hukkaajista puhumattakaaan.
Punavihervasemmistolaiset paniikin partaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
165 senttiä ja "mies" 🤭
Hyvin tavanomainen aikuisen miehen pituus ympäri maailmaa. Myös esimerkiksi Italiassa ja Espanjassa on paljon tuon pituisia miehiä. Vähän olet maailmaa nähnyt jos järkytyt tuon pituisesta miehestä.
Olen 159 cm pitkä/lyhyt nainen, ja tosi moni tummahko mies Suomessakin on nykyään mun pituinen. Ei ollut ennen.
Joo, nyt kaivellaan jo laarin pohjia siellä Afrikassa...
Se gucci-laukku voi olla myös rinnalla pidettävä, niinkutsuttu nekrubägi.
Vierailija kirjoitti:
No, tosiasiassahan tämä hallitus nosti vuoden 2024 poliisin määrärahoja 55 miljoonalla ja perusti 100 lisävirkaa.
En yleisesti ottaen luota poliitikkoihin mutta perussuomalaiset on nykyään ainoa puolue joka tekee edes jotain. Suomessa on rikollisuus kasvussa ja jatkossakin tarvitaan lisää poliiseja, lisää syyttäjiä, lisää vankiloita, pidempiä tuomioita. Se on pois kaikesta muusta.
Nyt HS teki järkyttävää etnistä profilointia kun puhui tummaihoisesta miehestä 😀
Vierailija kirjoitti:
Saa sitä sitten ihmetellä miksi Suomi ei (enää) houkuttele niitä ihan oikeita ulkomaalaisia osaajia ja ammatti-ihmisiä.
Miksi tulla tänne pimeään pohjolaan r sssän kylkeen, kun yhtä vaarallista on esim ranskassakin ja r sssäläkin sentään hieman kauempana.
Venäjä on nykyään turvallisempi kuin Suomi. Uskomatonta mutta totta.
Siellä eivät roadmanit ja afrikkalaiset ryöstele kaduilla ja vankilatuomio on todellakin vankilatuomio.
Vierailija kirjoitti:
Minut ryösti muutama vuosi sitten valkoinen suomalainen lihaa syövä heteromies ruuvarilla uhaten.
Valehtelet, miten voit tietää että rosvo oli lihansyöjä. Tapahtuma keksitty!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olen heistä keskustellut. Onko pakko yleistää ja käyttää rasistisia sanoja?
Kaiken värinen nuorisorikollisuus pitää saada kuriin. Itseäni on yrittäneet monta kertaa ryöstää paikalliset valkoihoiset peruskoululaisgastat. Ei ne ole harvinaisuuksia.. Yleensä porukassa on porukkaa joka lähtöön. Nuorisorikollisuudelle pitää tehdä jotain järkevää. Odinit ei ole siihen ratkaisu, koska ne etsii vain omaa jännitystä ja videoista päätellen keskittyy pelottelemaan kaupassa käyviä naisihmisiä.
Jos sinulle ei värillä ole väliä, niin miksi sitten painotat julkaisussasi sanoja valkoihoiset ja tummaihoiset.
Miksi en puhuisi ihon väristä? En ymmärrä miksi siinä olis jotain kummallista. En väitä tuota ryöstäjää värittömäksi tms. Mustaihoinen on mustaihoinen, tummaihoinen tummaihoinen, valkoinen on valkoinen. Jokaisen rikos on rikos samalla viivalla. Teille vain tuntuu, että tummaihoisten rikokset ovat ainoastaan jotka merkitsevät jotain?
Näen ihmisten ihon värin ja hiusten ja silmien värin. Mutta se ei vaikuta minun näkemykseen siitä ihmisestä. Musta rikollinen on musta rikollinen. Ihan samalla tasolla on valkoinen rikollinen, joka on valkoinen rikollinen. Molemmat ovat ihmisiä. Ja rikollisia
Vierailija kirjoitti:
Nyt HS teki järkyttävää etnistä profilointia kun puhui tummaihoisesta miehestä 😀
Ei tuo ole etnistä profilointia. Mutta sitä tapahtui paljon tulleissa ja ihan kadulla yms. Ja varsinkin palstalla. Ja muilla keskustelupalstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa sitä sitten ihmetellä miksi Suomi ei (enää) houkuttele niitä ihan oikeita ulkomaalaisia osaajia ja ammatti-ihmisiä.
Miksi tulla tänne pimeään pohjolaan r sssän kylkeen, kun yhtä vaarallista on esim ranskassakin ja r sssäläkin sentään hieman kauempana.
Venäjä on nykyään turvallisempi kuin Suomi. Uskomatonta mutta totta.
Siellä eivät roadmanit ja afrikkalaiset ryöstele kaduilla ja vankilatuomio on todellakin vankilatuomio.
Nyt meni vähän pitkälle. Mielummin siis ikkunoista heittelijöitä ja mielipiteen tai etäisyyden mukaan pidätyksiä?