Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten korkealle pääsette omalla lauluäänellä? (Ei sillä ohennetulla falsetilla/naiskuoroäänellä)

Vierailija
13.08.2024 |

Oon treenannu mökillä karaokea tekniikalla 'huuda korkealta ja bodaa äänihuulia. '

Ja kyllä oon huomannu että nykyään pääsen korkealle. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin päästä korkealle, kun opin laulutunneilla twängin käytön. En aiemmin osannut ollenkaan laulaa korkealta tai se kuulosti just siltä kuoroääneltä. Luulin vuosia että no mun ääni nyt vaan on tällanen, mutta se ei pitänyt paikkaansa! 

Vierailija
2/9 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kakkosaltto ja vältän korkeita ääniä :D Mutta kaksiviivainen C tulee jotenkin, mut eihän se kaunista ole.

Myös treenannut ääntään kuoron äänenavauksissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostan laivan sumutorvelta, vaikka kuinka yrittäisin. Tekniikkalaji jota en osaa.

Vierailija
4/9 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuinka korkealle ap?

Vierailija
5/9 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostan laivan sumutorvelta, vaikka kuinka yrittäisin. Tekniikkalaji jota en osaa.

Nuhainen varis täällä. Paitsi että oikean variksen raakkuminen on kauniimpaa. 

Vierailija
6/9 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin päästä korkealle, kun opin laulutunneilla twängin käytön. En aiemmin osannut ollenkaan laulaa korkealta tai se kuulosti just siltä kuoroääneltä. Luulin vuosia että no mun ääni nyt vaan on tällanen, mutta se ei pitänyt paikkaansa! 

Eli käyt CVT-tunneilla?

Vierailija
7/9 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kuinka korkealle ap?

Kaksiviivainen e. Vaihtelee päivän mukaan, välillä irtoaa, välillä ei.. aikaisemmin kaksiviivainen c-kin oli vaivalloista ja kireää ja kurkku tuli kipeäksi

Vierailija
8/9 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivaisuudesta en ole varma mutta korkein ääni ilman falsettia taitaa itsellä olla tuo G jolla tämän biisin säkeistöt menevät.

Vierailija
9/9 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viivaisuudesta en ole varma mutta korkein ääni ilman falsettia taitaa itsellä olla tuo G jolla tämän biisin säkeistöt menevät.

Mies siis olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä