Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäin auton alle ulkomailla, sairaalassa ei tehty yhtään mitään tutkimuksia koska pystyin kävelemään

Vierailija
12.08.2024 |

Suojatietä ylittäessäni auto kaahasi siihen kun olin keskellä tietä ja auto ei pysähtynyt vaan jatkoi ajamista. Osui sitten minua toiseen lonkkaan/lantion alueelle ja lensin maahan. Osuma oli sen verran voimakas että ostoskassillinen ruokaa lensi tielle ja tavaroita meni rikki. Lantion lisäksi polvet otti osumaa, samoin kädet. Menin shokkiin enkä tiennyt mitä tehdä, eikä kukaan kutsunut ambulanssia. Vakuutusyhtiö sitten ohjeisti lähtemään sairaalaan, missä vietin koko yön, ja siellä ei tehty yhtään mitään kun vihdoin pääsin lääkärin puheille. Kuulemma koska pystyn kävelemään niin ei ole tarvetta millekään tutkimuksille. 

Voisiko joku lääkäri kommentoida, että mitä tutkimuksia olisi pitänyt tehdä? Ainakin itsellä tulee heti mieleen että jotkut sisäelimet pitäisi kuvata ja röntgenit polvista, ettei mitkään nivelsiteet tai muut ole mennyt siellä hajalle tai ole mitään hiusmurtumaa jossain alaselässä tai mitä vaan. Olen ihan järkyttynyt siitä miten vähän ketään kiinnosti tämä tilanne. En halua edes ajatella miten pahasti lapselle olisi käynyt tuollaisessa tilanteessa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jäin lapsena auton alle. Ainoa mikä hoidettiin ja paloi oli käsi.

Vierailija
2/7 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up. Tarvitsen neuvoja, koska nyt yritän selvitellä vakuutusyhtiön kanssa mihin menen testeihin, niin pitäisi tietää mitä pyytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät pään kuvausta,pyydät peräruisketta,pyydät maamografiaa,kaikki. T. AV lääkäri

Vierailija
4/7 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene tutkimuksiin kun palaat Suomeen. Itselläni kävi samalla tavalla, kun olisi pitänyt olla kohdemaan sotu-tunnus ja ei ollut, niin mitään ei tehty. Aina matkavakuutuskaan ei korvaa tutkimuksia ja ne jätetään tekemättä. 

Vierailija
5/7 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä maassa ?

Vierailija
6/7 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela maksaa ja ulkoministeriö hakee kotiin. Nou hätä.

Vierailija
7/7 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene tutkimuksiin kun palaat Suomeen. Itselläni kävi samalla tavalla, kun olisi pitänyt olla kohdemaan sotu-tunnus ja ei ollut, niin mitään ei tehty. Aina matkavakuutuskaan ei korvaa tutkimuksia ja ne jätetään tekemättä. 

Tässä tapauksessa vakuutus olisi korvannut ja EU:ssa kyseinen maa, niin en ymmärrä miksi ei tehty mitään. Mutta mitä testejä olisi pitänyt tehdä? Mitä tutkimuksia sinulle tehtiin sitten Suomessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi