Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras wc-puhdistusaine. Yleensä käytän siivouksessa etikkaa ja soodaa mutta wc-pyttyä ei niillä saa puhtaaksi.

Vierailija
12.08.2024 |

Onko Xtra WC-puhdistaja  mistään kotoisin? Ei ainakaan ole hinnalla pilattu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Domestos tai Harpic power plus. Joku kehui täällä Lidlin puhdistusainetta. Aika ajoin olen kaatanut puoli pulloa etikkaa vaikuttamaan yön ajaksi. Sama vaikutusaika muillakin aineilla.

Vierailija
2/8 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäntysuovallakin lähtee, jossei oo superpinrtynyttä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harpic. Se musta pullo.

Vierailija
4/8 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pystytte käyttämään etikkaa? Haisee ihan hirveältä, en vaan ymmärrä. Olen käyttänyt  jotain kaupan wc,-ankkaa ja kyllä on puhdasta tullut.

Vierailija
5/8 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colajuomat ovat hyviä, eikä väliä onko sokerillista vai ei. Jos on jäänyt pullojen pohjille juomaa väljähtymään, ei kun pyttyyn vaan.

Vierailija
6/8 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

wc ankka on paras. Niistä vielä se geeli ja sitten ne wc-duck raikastimet, jotka törkätään pöntön seinämään kiinni 

Vierailija
7/8 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin käyttämään mahd. neutraaleja pesuaineita muuten, mutta veskiin käytän Mellerudin tuotteita, kun on kaivovesi, joka aiheuttaa esim. värjäymiä wc-kalusteisiin. Esim. Mellerud urea&kalkkikivi ja Mellerud kalkki&ruoste poistaja wc-pönttöön.

Vierailija
8/8 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pystytte käyttämään etikkaa? Haisee ihan hirveältä, en vaan ymmärrä. Olen käyttänyt  jotain kaupan wc,-ankkaa ja kyllä on puhdasta tullut.

Siivouksessa käytetyn etikan haju lähtee suht pian pois. Pyykissä huuhteluaineena käytetty etikka kyllä imeytyy vaatteeseen ja haisee kauan, sanokoot etikkahullut mitä hyvänsä,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän