Paras wc-puhdistusaine. Yleensä käytän siivouksessa etikkaa ja soodaa mutta wc-pyttyä ei niillä saa puhtaaksi.
Onko Xtra WC-puhdistaja mistään kotoisin? Ei ainakaan ole hinnalla pilattu.
Kommentit (8)
Mäntysuovallakin lähtee, jossei oo superpinrtynyttä.
Miten pystytte käyttämään etikkaa? Haisee ihan hirveältä, en vaan ymmärrä. Olen käyttänyt jotain kaupan wc,-ankkaa ja kyllä on puhdasta tullut.
Colajuomat ovat hyviä, eikä väliä onko sokerillista vai ei. Jos on jäänyt pullojen pohjille juomaa väljähtymään, ei kun pyttyyn vaan.
wc ankka on paras. Niistä vielä se geeli ja sitten ne wc-duck raikastimet, jotka törkätään pöntön seinämään kiinni
Pyrin käyttämään mahd. neutraaleja pesuaineita muuten, mutta veskiin käytän Mellerudin tuotteita, kun on kaivovesi, joka aiheuttaa esim. värjäymiä wc-kalusteisiin. Esim. Mellerud urea&kalkkikivi ja Mellerud kalkki&ruoste poistaja wc-pönttöön.
Vierailija kirjoitti:
Miten pystytte käyttämään etikkaa? Haisee ihan hirveältä, en vaan ymmärrä. Olen käyttänyt jotain kaupan wc,-ankkaa ja kyllä on puhdasta tullut.
Siivouksessa käytetyn etikan haju lähtee suht pian pois. Pyykissä huuhteluaineena käytetty etikka kyllä imeytyy vaatteeseen ja haisee kauan, sanokoot etikkahullut mitä hyvänsä,
Domestos tai Harpic power plus. Joku kehui täällä Lidlin puhdistusainetta. Aika ajoin olen kaatanut puoli pulloa etikkaa vaikuttamaan yön ajaksi. Sama vaikutusaika muillakin aineilla.