Gigantti sucks!
Kertokaapa kauhukertomuksenne tästä eletronikka-alan suurimmasta kusettajaliikkeestä
Kommentit (9)
Vaikka mitä ostettu sieltä, eikä koskaan mitään ongelmaa. Vähän ärsyttää tuo että tuputtavat kaikkia turhia vakuutuksia ym, mutta niihin voi sanoa ei.
Mä en jaksa sitä myyjille sälytettyä lisämyyntityrkytystä yhtään.
Kahdesti on asentaja kieltäytynyt asentamasta ostoksia. Ekalla kerralla ei ollut työkaluja mukana ja toisella kerralla oli sitä mieltä, että astianpesukonetta ei voi asentaa, kun putket on jotenkin väärin keittiössä. Putket ei ollut väärin, mutta vanha astianpesukone oli asenettu väärin (ei vaarallisesti) ja Gigantin asentaja oli siitä mennyt sekaisin, ettei uskaltanut asentaa uutta oikein.
Onneksi oli tuttu putkari. Olisi ollut syyhkyä maksaa turhasta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa sitä myyjille sälytettyä lisämyyntityrkytystä yhtään.
Jouduin ostamaan yhden tuotteen kikantista kun vanha hajosi ja tuo oli ainoa jossa haluamani malli oli tarjouksessa
Tilasin ja maksoin netissä että pääsin vain hakemaan sen myymälästä jossa oli ennen oma tiskinsä noudoille.
Valitettavasti *tässäkin* tapauksessa joutuu asioimaan nykyään myyjän kanssa.
Ei koskaan. Enää. Seuraavaksi tilaan kotiinkuljetuksella jos sattuu vielä sellainen tilanne että tuolta täytyy ostaa jotain.
Rasittavia kun tyrkyttävät ihan väkisin sitä omaa laiteturvaansa ja joku nuori myyjä luuli tietävänsä minua paremmin, mitä kotivakuutukseni korvaa.
Olen ostanut Gigantin verkkokaupasta pesukoneen ja kaksi puhelinta. Ei ole mitään valittamista. Lähetys on saapunut nopeasti, ja pesukoneen asentaminenkin hoitui käden käänteessä. Toisen puhelimen kaupat jouduin ensin perumaan, ja rahat palautettiin samana päivänä.
Liikkeeseen en menisi stressaamaan. Ja jos menisin, osaisin kyllä sanoa "ei" kaikelle sellaiselle, mitä ostoslistassani ei ole.
Muistan muutama kesä sitten, kun Salon Gigantissa nuori myyjä oli todella vastenmielinen käytökseltään Gigantissa on kuulemma käytössä bonus järjestelmä myyjillä: mitä kalliimman tuotteen myyt, sen parempi bonus.
Ihan hyvin on kaikki ostokset sujuneet, kiitos kysymästä!