Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikkaat ja rahattomat 2024 Official

Vierailija
12.08.2024 |

Uudella kaudella nähdään

Uudella kaudella nähdään mentalisti Noora Karma vaihtoparinaan opiskelija Maria Rasinkangas, yrittäjät Evon ja Edward Blomstedt vaihtoparinaan vuoden 1965 Miss Suomi Virpi Miettinen, OnlyFans-sisällöntuottajaksi ryhtynyt kohukaunotar Marika Fingerroos vaihtoparinaan somevideoita tekevät Paula Korkiamäki ja Marko Saarela, toimitusjohtaja Kari Aho vaihtoparinaan työkyvyttömyyseläkkeellä oleva Mikko Ikonen, kokki Stefan Richter vaihtoparinaan sirkustaiteilija Katarina Suviniitty, iskelmälaulaja Nisa Soraya vaihtoparinaan energiahoitaja Katja Lepola, yrittäjä Janika Tommila vaihtoparinaan käsityöyrittäjä Katri Ekroth, Diili-kilpailija Vili Värtinen vaihtoparinaan kevytyrittäjä Eetu Pakkanen, valmentaja Anne Karilahti vaihtoparinaan sairaanhoitaja Ulla-Mari Lyytinen sekä yrittäjä Ghaith Shahoodh vaihtoparinaan pienyrittäjä Vilma Viita.

Rikkaat ja rahattomat -ohjelma alkaa Nelosella ja Ruudussa maanantaina 9. syyskuuta klo 21.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/bb5fdf71-a51f-41c9-b058-48ecf9f…

Onko Nisa Soraya rikas/varakas?

Kommentit (712)

Vierailija
661/712 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin tämä katsomisen, kun mukana on ja ollut huijareita. Eivät ole oikeasti rikkaita.

Eivätkä nuo rahattomat ole oikeasti rahattomia. Minä olen ollut rahaton, asunut alivuokralaisena, vaatteet ostanut osamaksulla ja kävin töissä toimistossa pienellä palkalla. Vuokra vei ison osan tuloista. Äsken tulleessa ohjelmassa puhuivat rahan riittämisestä ruokaan. Emäntä näytti siltä, että on ollut kotona ruoka-aikoina. 

Vierailija
662/712 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghaith Shahood on esimerkki siitä, että korkea testosteronitaso ja matala ÄO on aika paska kombo. Toi kaveri on linnassa lähivuosina, uskokaa mua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/712 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arabi on epäuskottava, mutta niin on wilmakin vajaan 50 euron viikkobudjetilla. Taisi ostaa kertarysäyksellä vaatteitakin kolminkertaisella määrällä.

Vierailija
664/712 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin tämä katsomisen, kun mukana on ja ollut huijareita. Eivät ole oikeasti rikkaita.

Sama juttu. Ainoa todella rikas on ollut 1.llä kaudella Topi Sukari.

Vierailija
665/712 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari sanaa tän arabin puolustukseen: antoi köyhälle loppukeskusteluissa hyvät lahjat! Siis ihan rahanarvoiset ja hyödylliset: kuntosalikortti, telkkari ja lahjakorttia ravintolaan. Tää huuhaa-muija antoi itsekirjoittamat höpöhöpö kirjat. Mä yritin lukea yhtä kirjaa, mutta en saanut mitään irti siitä ja oli pakko lopettaa kesken ja mä luen paljon elämäntaitokirjoja, mutta tämä Anne Karilahden kirjat menee saunanpesään.

Vierailija
666/712 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arabista vielä sen verran että sellainen ei ole rikas joka vain hallinnoi jotakin arvokasta, vaan se arvokas pitää omistaa. Tää jannu on todettu oikeudessa varattomaksi ja ilmeisesti kaikki rahanarvoinen omaisuus on liisattua, osamaksulla tai jopa vähäarvoista replicaa/feikkiä.

Vierailija
667/712 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä maalainen tuo logoihin pukeutunu nuori mies oli kellä kauheet kasat hajuvesiä ja monta autoa?

Vierailija
668/712 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arabista vielä sen verran että sellainen ei ole rikas joka vain hallinnoi jotakin arvokasta, vaan se arvokas pitää omistaa. Tää jannu on todettu oikeudessa varattomaksi ja ilmeisesti kaikki rahanarvoinen omaisuus on liisattua, osamaksulla tai jopa vähäarvoista replicaa/feikkiä.

Vuitton ei edes valmista tuollaisia petivaatteita :D Ne kaikki merkkituotteet näytti kopiotuotteilta.

Vierailija
669/712 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuitton ei edes valmista tuollaisia petivaatteita :D Ne kaikki merkkituotteet näytti kopiotuotteilta.

No tää just! Niis kuvis se valkonen LV-huppari - ei sitäkää löydy LV-nettikaupasta plus seki et jos olis miljonääriekskluusiv ni ostais varmaan jotakin erottuvampaa eikä tollasta joka on nii geneerisen mitäänsanomaton. Dubain ja Istanbulin basaareista noi kledjut taitaa olla kaikki kuten muillakin arabeilla - sitäpaitsi esim gucci ja LV on jo vuosia tehny ovetsize tuotteita ku taas nää arabit yms käyttää tollasii tiukasti istuvia. Miksköhä? Koska ne on aasian feikkejä

Vierailija
670/712 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin taas tänään pensasmustikoita rasiallisen. Tuossa ohjelmassa on joku vaurauden merkki, kun voi ostaa pensasmustikoita tai yleensä marjoja. Tuon mukaan minäkin olen sitten rikas tai ainakin hyvin toimeentuleva. Eläkkeeni on kuitenkin ihan keskitasoa tai hiukan alle. Mutta minä ostan harkiten. Ostoskassissani ei kilise kaljatölkit eikä rapise tupakka-askit.

Vierailija
671/712 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annen Valmentamo-yrityksen ratkaisukeskeisen valmentajakoulutuksen voi tosiaan suorittaa työn ohessa ja jopa etänä. Vähän vaan mietin, miten sairaanhoitajalla riittää paukkuja tuollaisen tekemiseen työn ohessa, kun nytkin hän on liiallisen kuormituksen vuoksi saikulla.

Annea olen jonkin verran seurannut somessa. Hän haluaa aktiivisesti antaa itsestään sellaisen kuvan, että on täysin onnellinen, eikä mitään puutu. Sellainen imago on kaiketi hyvinvointibrändin kannalta välttämätön. Kuitenkin kun seurasin häntä tyttärensä kanssa kuntoportaissa en voinut olla ajattelematta, että tuollainen rapakunto varmasti tuntuu jo arjessa. Ei ole normaalia pysähdellä joka tasanteella hörppimään vettä ja todeta reilun kolmensadan portaan jälkeen viimeisillä voimilllaan, että we did it! Portaita on tarkoitus nousta ja laskeutua kerralla useamman kerran.

Kiitos Annen, sain itse pontta porrastreeneihin omassa kaupungissani. Rapakunto sairastuttaa, eikä edes rahalla pysty kuromaan itse laiminlyötyä terveyttä takaisin.

Vierailija
672/712 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja samannäköinen tylsä kuutio ihan vieressä. Kiva istua terassilla 2 m päässä naapurista.

Gaithin tv-kämppähän on Air bnb. Oikea koti oli "rempassa", kun perhe asui siellä. Vaimo ja lapset. Ei tässä ole kauan kun he olivat perheenä jossain toisessa ohjelmassa. Valitettavasti en muista missä. Nimenomaan juhlittiin miestä, sushipandan kovaa Bossia.

Tyyppi oli vienyt hajuvetensä ja vaatteita ja auton pihaan.

Vierailija
673/712 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flexaajat oli se ohjelma, jossa Boss oli myös.

Vierailija
674/712 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin taas tänään pensasmustikoita rasiallisen. Tuossa ohjelmassa on joku vaurauden merkki, kun voi ostaa pensasmustikoita tai yleensä marjoja. Tuon mukaan minäkin olen sitten rikas tai ainakin hyvin toimeentuleva. Eläkkeeni on kuitenkin ihan keskitasoa tai hiukan alle. Mutta minä ostan harkiten. Ostoskassissani ei kilise kaljatölkit eikä rapise tupakka-askit.

Esimerkiks ex-missi ja somettaja Sara Sieppi kehuskeli Iholla-jaksossa miten rasia aamiaismarjojaan maksaa 7.99€ ku hän on Sieppi jolla on liituu hei.

Ehkä toi on jokin statusjuttu nykyään, kuten logolliset merkkilaukut?

Vierailija
675/712 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghaith Shahood on esimerkki siitä, että korkea testosteronitaso ja matala ÄO on aika paska kombo. Toi kaveri on linnassa lähivuosina, uskokaa mua

Harmillinen oli tämä Gaith Shahoodhin pohjanoteeraus, ajattelin jopa että tässäpä fiksu ja kiva nuorehko mies vaikka en toki ajatellutkaan että on itse kaikki tienannut. Pahoinpitelysyytteet murensi hyvän kuvan täysin, ei sillä että olisi varsinaisesti yllätys mutta odotukset oli kovemmat että jospa joku olisi kunnollinen...

Vierailija
676/712 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Ainoa todella rikas on ollut 1.llä kaudella Topi Sukari.

+ ne pari / muutama muuta. Mutta näistä moni ei ole rikkaita verotietojen perusteella, usea tienaa saman mitä moni muukin suomalainen mutta toki tähän ohjelmaan on varmasti vaikeaa saada oikeasti varakkaita. Useimpia heitä ei kiinnosta, heille riittää että on omaisuutta / varoja, kiva koti ja elävät mukavaa elämää, eivät he tee numeroa silloin mistään että "hei katsokaa, minulla on 20 merkkilaukkua ja kenkiä, useita 20t tauluja ja 100t auto". He vain elävät normielämäänsä, nauttien välillä mukavuuksista mutta ei hieroen sitä kaikkien naamaan logoilla jne. 

Vierailija
677/712 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä se, aika moni tuote näytti vain huonoilta feikeiltä tai vanhoilta sellaisilta. Aika kertovaa on tyylistä myöskin jos kaikki on logoa päästä varpaisiin ihan aina, tai sitten osittain ja kodin sisustus tauluissa lukee jotain logotuote meininkiä... Taiteesta ja hyvästä mausta aika kaukana :D 

Vierailija
678/712 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiks ex-missi ja somettaja Sara Sieppi kehuskeli Iholla-jaksossa miten rasia aamiaismarjojaan maksaa 7.99€ ku hän on Sieppi jolla on liituu hei.

Ehkä toi on jokin statusjuttu nykyään, kuten logolliset merkkilaukut?

:D Ja osa meistä saa niitä kotitontilta, ja niitä laukkuja ebaysta ihan ok hintaan... Mutta kukapa sitä kissan häntää nostaisi, ellei kissa itse? ;) Monilla julkimoilla on kova tarve tuoda esiin itseään, varallisuuttaan, ulkonäköään, muka kiinnostavaa elämäänsä. Samaan aikaan kun kuka tahansa maatalon Erkki on elänyt enemmän vaiherikkaan elämän ja omaa varallisuutta enemmän. Ihmeellistä vain miten näitä ö-luokan julkkuja ei hävetä. Ihan ok olla vastaavaa privaatissa, mutta sitten esittää jotain varakasta jolla suurimmalla osalla Suomea on varaa vastaaviin...

Vierailija
679/712 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän tämä ystävämme Shahoodh oli taas käräjillä, 80 päiväsakkoa, yhteensä 1360 euroa. Nyt poliisin sakkolaskurissa huomioidaan nettokuukausitulot ja vähennystä tulee, jos on elätettäviä eli vaimo plus lapsia. Nyt en jaksanut kaivaa miehen perhetilannetta, mutta tehdään laskelma nollalla elätettävällä ja kolmella elätettävällä, tuolla välillä lienee totuus. Jos on kolme elätettävää, tulee 80 päiväsakosta 1360 euroa nettotulolla 1850 euroa. Jos ei ole elätettäviä, päädymme nettotuloon 1300 euroa kuukaudessa. Näissä on haitaria pari kymppiä suuntaansa, mutta mennään näillä tasasummilla. Nyt taas IS-palkka/verotaulukko esiin ja toimitusjohtaja Shahoodhin bruttokuukausitulot ovat kolmella elätettävällä jossakin 2200 ja 2500 euron välillä, sanotaan nyt 2350 euroa. Nollalla elätettävällä bruttopalkaksi saadaan 1400-1600 euroa, sanotaan siis 1500 euroa.

Nämä ovat todella pieniä kuukausiansioita molemmat, ja niistä korkeampikin jää noin tuhat euroa suomalaisten mediaanipalkasta pakkaselle. Matalampi niistä ei vastaa edes alimpia siivoustyön palkkoja. Tällainen on siis BOSS Shahoodh, miljonääri ja fleksaaja.

Vierailija
680/712 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä se, aika moni tuote näytti vain huonoilta feikeiltä tai vanhoilta sellaisilta. Aika kertovaa on tyylistä myöskin jos kaikki on logoa päästä varpaisiin ihan aina, tai sitten osittain ja kodin sisustus tauluissa lukee jotain logotuote meininkiä... Taiteesta ja hyvästä mausta aika kaukana :D 

Kuten hyvä kaverini on monesti sanonut: logot näyttää hyviltä vain urheiluvaatteissa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän