Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herättääkö teidän koira/koirat teidän aamuisin, että lenkille on päästävä?

Vierailija
12.08.2024 |

Meillä koira tulee talon yläkertaan ja alkaa haukkua. Siitä tiedän, että lähdettävä lenkille.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, se on yleensä se herätettävä.  

Vierailija
2/11 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuselle se haluaa eikä lenkille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Pappakoira nukkuu niin sikeästi, että minun täytyy aamuisin tarkistaa nukkuuko se vain vai onko kuollut. Nuorempi koira ei herätä koska se peesaa kaikessa pappakoiraa.

Jos minut joku herättää, se on kissa. Mies päästää sen makuuhuoneeseen kun itse herää ja kissa hyökkää kimppuuni puskemaan, leipomaan ja kehräämään.

Vierailija
4/11 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Pappakoira nukkuu niin sikeästi, että minun täytyy aamuisin tarkistaa nukkuuko se vain vai onko kuollut. Nuorempi koira ei herätä koska se peesaa kaikessa pappakoiraa.

Jos minut joku herättää, se on kissa. Mies päästää sen makuuhuoneeseen kun itse herää ja kissa hyökkää kimppuuni puskemaan, leipomaan ja kehräämään.

Miten koirat ja kissa tulevat toimeen keskenään?

Vierailija
5/11 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättää, mutta usein ilmeisesti siksi että haluaa seuraa kun on itse hereillä. Ei sillä tunnu kiire tarpeille olevan. Kunhan nousen, niin se riittää.

Vierailija
6/11 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Meidän koira on kova nukkumaan.

Vierailija
7/11 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nukun jostain syystä pommiin, niin puoli kymmeneltä tulee laittamaan kuonon vuoteelle huomauttaakseen, että päivä alkoi ajat sitten ja kukaan tolkun olento ei enää nuku.

Vierailija
8/11 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nukun jostain syystä pommiin, niin puoli kymmeneltä tulee laittamaan kuonon vuoteelle huomauttaakseen, että päivä alkoi ajat sitten ja kukaan tolkun olento ei enää nuku.

Voi miten suloista, tulee muistoja mieleen omasta koirasta! t.ap

Vierailija
9/11 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä yleensä herätä, ainakaan lenkille pääsyn takia. Kesälomalla kun nukuin pidempään niin puoli kymmenen maissa tuli tuijottamaan sängyn viereen. Ei silloinkaan vielä kiire ulos ollut, ruokaa ja seuraa vailla. Ei ikinä hauku tuollaisissa tilanteissa, saattaa vinkua kyllä.

Vierailija
10/11 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herätä vaan nukkuu onnellisena vaikka puoleen päivään. Yleensä siis koiran saa herättää aamupissalle.

Vierailija
11/11 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä viimeistään puoli yhdeksän maissa tulee sängyn viereen piippailemaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi