Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olympialaisten päättäjäiset ja maailman onnellisin kansa Suomi

Vierailija
12.08.2024 |

Muiden maiden urheilijat juhlivat joukolla hymyssä suin olympiamitaleita heilutelleen. Suomen lippua kantoi murjottava nainen. 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa 😂😂😂

Vierailija
2/26 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun koko tapahtuma alkaa olla "freak show" tyylistä, ei voi paljoa kehua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun onnellisuuteeni ei vaikuta mitenkään mitkään urheilut, sehän on niiden urheilijoiden halua urheilla ja voittaa. Miten sen minuun pitäisi vaikuttaa, mulle yhden tekevää, mulla on oma elämä enkä elä sitä muiden voittojen tai häviöiden kautta.

Vierailija
4/26 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saga on kyllä jännä. Haastatteluissa on aina hyväntuulinen ja hymyilevä, mutta muuten kuin teinari jolta on viety puhelin pois.

Vierailija
5/26 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on maailman onnellisin eliitti ja verorahoilla pyöritettävä Yle joka päättää siitä mitä ja mistä Suomessa saa kertoa ulospäin

Vierailija
6/26 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulisseissa on tainnut olla kova syyllisten etsintä, että miksi Suomeen ei tullut mitaleita. Hyytyneet hymyt.

Vierailija
7/26 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että jaksaa hymyillä kun verovaroilla maksettu valmismatka Euroopan metropoliin katsomaan Olympialaisia.

Vierailija
8/26 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän onnellisuutta ja menestystä, sitä tyytyväisempiä vasemmistopuolueet ovat.

Vierailija
9/26 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkenen epäillä tuota onnellisuutta.

Vierailija
10/26 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika spektaakkeli oli. Se taide performanssi oli jännä. 

Vierailija
11/26 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että jaksaa hymyillä kun verovaroilla maksettu valmismatka Euroopan metropoliin katsomaan Olympialaisia.

Itse jäin pohtimaan että miksi Saga oli yksin tuolla? Missä kaikki muut Suomen olympiakomitealta matkalipun saaneet?

Vierailija
12/26 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse jäin pohtimaan että miksi Saga oli yksin tuolla? Missä kaikki muut Suomen olympiakomitealta matkalipun saaneet?

Muut suomalaiset biletti olympiakylässä? Siellähän ne parhaat orgiat kuulemma on.

Vierailija
13/26 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taaskaan ei aloittaja tiedä mitä se onnelisin kansa termi tarkoittaa. Monet kerrat kerrottu. Koita semmoinen kuin Google 

Vierailija
14/26 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulisseissa on tainnut olla kova syyllisten etsintä, että miksi Suomeen ei tullut mitaleita. Hyytyneet hymyt.

Silti törkeää työntää joku kilpailija yksinään tuonne. Tuskin olisin itsekään silloin iloinnut. Missä Suomen joukkuehenki? Missä kaikki muut? 

Ei voi olla, että oli tärkeämpää tekemistä.muilla joukkueilla oli selkeästi huoltajia tai valmentajakin mukana, sen verran iäkästä porukkaa oli. Suomesta yksi ainoa, nuori tyttö. Miksi? Selittäiskö Vapaavuori vaikka tämän?

Vierailija
15/26 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muut suomalaiset biletti olympiakylässä? Siellähän ne parhaat orgiat kuulemma on.

Todella törkeää Sagaa kohtaan!

Vierailija
16/26 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin että päättäjäisissä olisi ollut cancan-tanssia. Ei ollut, petyin

Vierailija
17/26 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olivat luultavasti samassa kunnossa kuin Paavo Arhinmäki Sotshissa. Ei niitä olisi voinut päästää tuonne. Olisivat vielä tehneet Pasi Nurmiset

Vierailija
18/26 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa oli jo kotona. Ei niille montaa ylimääräistä yötä makseta tietenkään. 

Vierailija
19/26 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen muistin virkistämiseksi

Vierailija
20/26 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanninen oli Suomen viimeinen kilpailija ja kun jonkun se lippu kannettava niin jäi hänen tehtäväkseen. Koko muu joukkue oli lähetetty jo kotiin. Perinteisesti loppuhulinoissa olleet myös mitalistit mutta kun tällä kertaa niitä ei ollut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi