Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhtäkkiä minut valtasi taivaallinen olotila ja halusin laulaa Hoosiannaa palkeet raikuen

Vierailija
11.08.2024 |

Lauloin ja lauloin ja lauloin kunnes pyörryin lattialle uuvuksissa. Olin kohdannut taivaallisen näyn. Olen varma, että sain näin viestin edesmenneeltä papukaijaltani. Nyt tiedän, että hänellä on kaikki hyvin taivaassa ja voin elää rauhallisin mielin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pari undulaattia mutta ne 'trilla ur pin' eli konkreettisesti tippuivat tikulta joka oli niiden boksissa. Oliskohan nekin päässeet lintujen taivaaseen viheltelemään Hoosiannaa papukaijasi kanssa.

Vierailija
2/6 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apee .Luuletko moukka olevasi vitsikäs ...säälittävää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥲

Vierailija
4/6 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin chiliä ja per_seeni lauloi aamulla hoosiannaa kylpyhuone raikuen. WC-pönttöön oli ilmestynyt ihmeellinen ilmestys. Pidin sitä merkkinä jostain tulevasta ihmeestä.

Vierailija
5/6 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perse huusi kanssa äsken hoosiannaa, sen verran tuhtia chiliä tuli eilen syötyä. Se on mulla ainoa aukko josta hoosiannan voi kuulla.

Vierailija
6/6 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko tämä joku viesti Tollukalle? Jos on niin viestit taisivat mennä perille puolin ja toisin? Hyvä homma papukaijojen ja undulaattien kanssa. Pitäs kyllä olla kirjekyyhkyjäkin. T. Tollukka Nyyhky

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme