Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehellä toinen??

Vierailija
10.08.2024 |

Mies on seksuaalisesti todella passiivinen. Lähinnä suuseksiä haluaa, puolin toisin muuta ei oikein. Tuohonkaan ei mikään hirveä hinku ole yleensä. Tuijottaa silti vieraita naisia kaduilla koko ajan (etenkin laihoja teinejä, itse aikuinen ja hyvin kaunis, mies kehuu päivittäin kauniiksi muttei osoite seksuaalista halua).

On jäänyt kiinni valkoisista valheista liittyen yhteen naiseen, ja muutenkin joskus kämpästä löytyy esin kynsilakan jälki, omituinen hius, liukkaria, jne

Olen alkanut miettiä, että onko hän suhteessa josta saa jotain ja seksisuhteessa sitten toisten kanssa.

Homoseksuaalisuudesta vihjailee päivittäin, mutta kysyttäessä suuttuu ja kertoo olevansa hetero. Keski-ikäinen mies. Ei olla oltu yhdessä kauaa.

Myönnän, että eri syiden vuoksi olen itse ollut vastahakoinen, esim suhteen alussa en halunnut seksiä lainkaan heti ym. Mies sanoo että olen ollut niin vastahakoinen että hänellä mennyt siksi fiiliksiä. Mielestäni miehellä kyllä kuuluisi palautua ne nopeasti.

Mies on hyvin tarkka naisen ulkonäöstä, osittain siksi minulla mennyt haluja koska en pidä siitä tunteesta että joku tarkkailee kriittisesti. Esim pitää olla ajeltu kaiken aikaa, ym, enkä jaksa aina ajella joten kieltäydyn kokonaan ym.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta minusta tuo kuulostaa siltä, että sinun kannattaa etsiä itsellesi jotain parempaa joka tapauksessa. Tuo suhde ei ole hyvä.

Vierailija
2/7 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä ole keksitty provo.

Jos nainen usein kieltäytyy, ei tarvi edes uneksia että miehellä fiilikset lähestyä palautuu nopeasti. Varsinkin jos seksi on ihan surkeaa.

Eniten ihmettelen miksi edes olette yhdessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olemme monelta osin hyvin yhteensopivia. Seksi ei edes ole itselleni kovin tärkeää esim olin juuri vuosia selibaatissa sinkkuna.

Vierailija
4/7 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synagogalla taas sukupuolien erottelu päivät ! 

Vierailija
5/7 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olemme monelta osin hyvin yhteensopivia. Seksi ei edes ole itselleni kovin tärkeää esim olin juuri vuosia selibaatissa sinkkuna.

No niin! Mihin ihmeessä edes tarvitset tuota miestä? Jatka sinkkuutta ja selibaattia. Vai tarkoitatko yhteensopivuudella sitä että juttelette yhdessä tyttöjen juttuja, vaatteista, meikeistä, sisustamisesta....?

Vierailija
6/7 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIehellä yleensä on toinen silloin kun ensimmäinen ei enää ole pitänyt miehestään hyvää huolta.

Vierailija
7/7 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homolta vaikuttaa, haluaisi itse olla hoikka, kaunis teini. Katselee teinipoikia kun et ole paikalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan