Oletko haaveillut romanttisesta kosinnasta ja toteutuiko se?
Olin 23 ja mies 31 v, hän oli hyvin pragmaattinen ja "yhdessä" päätettiin kihloista. Erosimme eli suunniteltuja häitä ei tullut, mies oli tosi mustasukkainen ja tunkeutui työpaikalleni stalkkaamaan. Toisen kerran mua kosittiin aamulla riidan päätteeksi ja siitä kuukauden päästä mentiin naimisiin maistraatissa, oltiin oltu on-off suhteessa jo 3 v.. Kolmannen kerran mua kosittiin avioeroni jälkeisessä suhteessa - 6 kk tapailun jälkeen tilanteessa, kun olin aivan hirveässä flunssassa. Oltiin etäsuhteessa ja tämä oli 6. tapaamiskerta. Olin varmaan heikko ja tiedoton, koska myönnyin (en kehdannut sanoa ei) - viisainta olisi ollut sanoa, että harkitsen. Olen nyt 50 v ja haluaisin uskoa onneen - onko sinua kosittu romanttisesti?
Kommentit (6)
En ehtinyt oikein haaveilemaan kun mies 2 vuoden seurustelun jälkeen polvistui vuosipäivää viettäessämme. Olin tuolloin 19v. Naimisiin mentiin kun olin 21v.
En ollut nuorena haaveillut avioliitosta, omatkaan vanhemmat eivät ole naimisissa.
Hyvin on silti oma parisuhde vointut, juuri vietettiin 13. hääpäivää!
Tämä viimeisin lähetti ekan puoli vuotta kukkia 3-4 viikon välen ja meillä oli kivoja iltoja, kun noin kerran kuussa etäsuhteessa kohdattiin. Olin pettynyt, että kosi, kun olin tyyliin kuoleman kielissä ja tilanne ei ollut mitenkään romanttinen... ei sormusta, ei mitään. Noh, se suhde päättyi jo monestakin syystä. AP
.. että mua on kolme kertaa kosittu ja haaveilen siitä, että joku polvistuu, on sormus ja jotain mietitty siihen... ap
Olen. Ekan kerran muija kosi 14-vuotiaana, suostuin. Erottiin ja seuraava kosi 19-vuotiaana, suostuin. Kolmannen kerran kosi 29-vuotiaana, en suostunut, olin jo kasvanut sen ikävaiheen yli.
sormushan voi olla myös joku tilapäinen - kosintasormus, vaikka narusta tehty. ap
Ei toteutunut. Kihloihin puistonpenkille. Erottiin. Nykyisen mieheni kanssa päätettiin puistossa mennä naimisiin. Ei varsinaista kosintaa edes ollut.