Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuomiopäivän saarnaajat tvdokumentti! Yle areena

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun tulin uskoon 21 vuotiaana automaattisesti uskoni ja henkeni alkoi olemaan Israelin puolella. amen. Usan uslovat sen tajuavat.

https://areena.yle.fi/1-51013219

Vierailija
2/10 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty katsomaan. Ei ihmisen tarvitse ehdoin tahdoin hankkia itselleen painajaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritetty runkata sekaan palestiinamyönteisyyttä

shame on you Norway

Vierailija
4/10 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israel syyllistyy rikoksiin ihmisyyttä vastaan. Koko valtio tulisi hävittää

Vierailija
5/10 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kun tulin uskoon 21 vuotiaana automaattisesti uskoni ja henkeni alkoi olemaan Israelin puolella. amen. Usan uslovat sen tajuavat.

https://areena.yle.fi/1-51013219

Israel ajan merkkinä

Vierailija
6/10 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen uskossa. Rukoilen joka päivä että vihervassu joutuu Helvettiin.

Vierailija
7/10 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa että miksi tällainen dokumentti nyt näytetään. Kaikki mitä meille syötetään mediasta, on jotain agendaa varten. Luulen että tämä näytetään siksi koska usa on romahtamassa.

Itse dokumentti on todella typerä. Kuka toimittaja ei muka oikeasti tietäisi mitä politiikka on? Se on teatteria, jotta saataisiin kansa nahistelemaan ja valitsemaan "puolia". Jos ette ole panneet merkille niin ihan riippumatta siitä onko demokraatit vai republikaanit voittaneet, molemmat vievät tuhoon pikkuhiljaa. Ei ne tv-kasvot siellä asioista päätä. Sitäpaitsi, kun ottaa huomioon että kaikki pressat ovat olleet vapaamuurareita ja palvovat lusiferia niin heidän feikkikristillisyytensä pitäisi olla kaikkien tiedossa.

Tuomiopäivä kyllä tulee ja tämän ihmiskunnan vaellus täällä. Kunpa ihmiset jättäisivät kokonaan median suoltaman roskan. Se on kaikki pelkkää teatteria.

Vierailija
8/10 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle kun puhuu, Yle puhuu omaansa.

Kannattaa vaihtaa kanavaa tai olla katsomatta koko laatikkoa.

Vierailija
9/10 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra siunaa Israelia.

Siksi maailman mahtavatkin käyvät aina siellä.

Yhdysvaltojen ensimmäinen vierailu kohdistuu luonnollisesti kuitenkin aina Rooman Vatikaaniin.

Vierailija
10/10 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profeetta Sakarja ennusti kaksi ja puoli tuhatta vuotta sitten, kuinka lopun aikana kaikki kansat piirittävät Jerusalemia. Jerusalem tulee kuitenkin tuona päivänä väkikiveksi kaikille kansoille. Kaikki, jotka sitä nostavat, repivät pahoin itsensä. Tänä päivänä voimme huomata, kuinka tuo profetia on toteutumassa kovaa vauhtia. Yhä useammat kansakunnat ovat kääntymässä Israelia vastaan. Israelille ei annettaisi enää edes oikeutta varmistaa rajojaan niin, ettei sen kimppuun enää hyökättäisi raakalaismaisella tavalla. Tänä päivänä löytyy enää muutamia kansakuntia, jotka äänestävät rohkeasti valheellisia päätöslauselmia vastaan, joilla Israel yritetään tuomita milloin missäkin tuomioistuimessa. Samalla huomaamme, kuinka Raamatun ennustukset vuosituhansien takaa täyttyvät ihmeellisen tarkasti.