Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono itsetunto ja loukkaantuminen :D

Vierailija
09.08.2024 |

Minulla on nolo ongelma, kärsin siis todella huonosta itsetunnosta. Äitini puhuu välillä ystävien kanssa puhelimessa ja hän on "haukkunut" minua mm. tätimäiseksi ja höppänäksi. Nämä kommentit loukkaavat minua ja satuttavat itsetuntoani, niin naurettavalta kuin se kuulostaakin. Olen yrittänyt kovasti tehdä töitä näyttääkseni nuorekkaalta ja freesiltä ja äitini silmissä olen silti tätimäinen. Höppänäkin, vaikka olen opintoni yrittänyt aina hoitaa kunniallisesti ja mielestäni ihan tolkullinen kansalainen. Miksi te vanhemmat nolaatte lapsianne noin ja luulette, ettemme kuule? Erityisesti me nuoret olemme herkkiä kaikille negatiivisille kommenteille ja vaikkette sano niitä suoraan, me voimme vahingossa niitä kuulla. Harmittaa vaan, että olen äitini silmissä joku tanttamainen huruakka. :( Ennen kuin kukaan kysyy ikää, olen 18.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea äiti sulla

Vierailija
2/9 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei hän minulle koskaan suoraan tuollaisia kommentteja heitteile mutta ystävilleen kyllä ja luulee, etten kuule. Pukeudun mielestäni ihan ikäiseni tavoin, ihan tavallisia mustia farkkuja ja mustia leggareita, printittömiä normaaleja mustia ja valkoisia pitkähihaisia tai t-paitoja. "Tätimäisiä" kukkamekkoja löytyy muutamia, niitä tykkään talvella käyttää neuletakkien kanssa. Meikkaan kevyesti käyttäen poskipunaa, BB-voidetta, kulmageeliä ja ripsiväriä ja huulikiiltoa. Hiuksia värjään vaaleanruskeaksi, ei ole harmaita. Ylimääräistä on ehkä hieman kertynyt vyötärölle mutta vyötärö kuitenkin _on_ olemassa, eikä kroppanikaan mielestäni erityisen tätimäinen ole. Jalat on kyllä lyhyet ja selkä pitkä, mikä varmaan tuo sellaista tätiefektiä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minkäs minä vartaloni mittasuhteille mahdan? Selkää ei laihdutuskuurikaan lyhennä eikä jalkoja jumppa pidennä. :(

Ap

Vierailija
4/9 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan syystä loukkaannut. Kamala äiti. Oma äitini ei ole ikinä sanonut mitään vastaavaa, vaikka meilläkin oli joskus riitamme kun olin teini-ikäinen.

Vierailija
5/9 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläsi on persoonallisuushäiriö.

Vierailija
6/9 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on sun ammatti tämä kirjoittelu? Paljon saat palkkaa?

Vierailija
7/9 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se äidillesi kuuluu oletko tätimäinen? Jokainen on sellainen kuin on, jos äitisi on aikuinen niin luulisi hänen tajuavan.

Vierailija
8/9 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ammattini kirjoittelu. Harmittaa vain, kun sattumalta kuulin taas hänen puhuvan puhelimessa ja minua haukkuvan. 

Ap

Vierailija
9/9 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsku äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä