Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miks jotkut huutismyyjät ei vastaa kysymyksiin

Vierailija
06.02.2007 |

siis esim. ihan siihen paljonko postarit on? itse en ainakaan lähde huutamaan tuotetta jos myyjä voi sitten ottaa postikuluja oman mielensä mukaan. ja mikä siinä on niin vaikeeta ylipäätään laittaa niitä kuluja siihen ilmoitukseen. tympii.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta laskutan kyllä sen mitä se oikeesti maksaakin, siis painon mukaan. laitan yleensä kyllä että postikulut painon mukaan. mutta en kytsi siellä kokoajan, että voi kestää hetken ennen kuin ehdin vastata kysymyksiin...

Vierailija
2/3 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelin tätä itsekin kunnes aloin myydä siellä. Normaalistihan pitäsi tulla sähköpostiin tieto kun johonkin kohteeseen on tullut kysymys. Mun sähköposti kuitenkin heittää niitä ilmoituksia välillä roskaposteihin joten en näe niitä. Muutamaan kertaan olen sattumalta huomannut ne ja päässyt vastaamaan, mutta jos kohteita on paljon niin harva niitä käy läpi ihan huvikseen joka, tai edes joka toinen, päivä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun niitä joutuu aina kyselemään, eri merkeissä kun koot vaihtelee paljonkin.

Usein jätänkin huutamatta vaatetta sen vuoksi, kun kuvauksessa ei ole mitään mittoja, kysyäkään ei viitsi koska ei myyjä kuitenkaan vastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä