Eläkkeellä olo nuorena
Olen reilu kolkyt vuotias vuotias ja ollut työkyvyttömyyseläkkeellä 9 vuotta mt syistä kirjoitettiin.
Nykyään päiväni kuluu vain teeveetä katsellen. Joskus käyn lenkillä.uimassa.kaupassa.
Mihinkään askartelupajoihin en mene. Ei kunnon koulutusta jos vaikka osa aika töitä tekis.
Minulla ei ole ystäviä kenen kanssa viettää aikaa
Mitä te muut eläkeläiset teette ?
Kommentit (5)
Aina voi käydä raveissa tai sukuloimassa Ruotsissa. Ravintola-ammuskelua ja sen sellaista.
Niin ei kai siinä. Velttoilu on maailman pahe. Toimeen tulisi tarttua kaikkien eikä vain vähäpätöisyyden kustantajat. Toisintoa vain edelliseen niin muuttumattomana pysyy koitoksen kepeys! Kopin ottakoon seuraava taiteentekijän aihio. Konstit ovat monet muttei luokattomuus sentään mikään aie voi olla?
Jos minä nukkuisin kymmeneen joka aamu, niin eihän siinä paljon jää ylimääräistä luppoaikaa verrattuna siihen että kävisin töissä. Eli tekisin ihan samoja asioita varmaan kuin nytkin.
Minä purjehdin, hoidan pihaa, ompelen, kudon, neulon, hoivaan kissojani, luen paljon, teen lyijylasitöitä, maalaan, teen savitöitä, matkustelen.
Minä tosin olin kouluttautunut ja hyvässä työpaikassa kun selkä meni. Elämä on hyvää, ellei ole aina velttoillut.
Entäs jos tuota samaa 50 vuotta eteenpäin?