Herranjumala mikä lelu!
Huhhuh. Miehellä on ollut sairauden vuoksi kuukausia haluttomuutta ja tietysti tuen häntä kaikin tavoin, mutta puutteessa oleminen oli viedä järjen. Niinpä päätin nyt nelikymppisenä hommata elämäni ensimmäisen dildo/vibraattorin. Tai on minulla yksi ollut, lahjaksi saatu, mutta se oli susihuono. En hirveästi tehnyt tutkimusta, intuitiolla valitsin yhden. Kun avasin paketin olin epäileväinen, mutta kun kokeilin ensimmäisen kerran... there are no words. Se vekotinhan toimi ihan joka paikkaan, ja osui klitoriksessa johonkin ihme kohtaan tavalla jota en ole IKINÄ kokenut. Ja sillä sykkivällä ja pyörivällä varrella sai jopa paikattua kaipuuta siihen että mies olisi sisälläni. Mieletöntä!! Ja tämä oli vasta kokeilu, entä sitten kun harjoittelen lisää...
Elämäni paras hankinta.
Mieskin saa nyt sairastaa ja toipua rauhassa, ilman että masentunut ja ärtyisä kumppani pahentaa asioita <3
Kommentit (6)
Ai, luulin, että olit ostanut Teslan. Parempi näin👍
Kerropa mikä se on ja mistä. Tarve hyvälle on täälläkin.
Meillä monisuhteisilla ei ole aloittajan ongelmaa.
Hienoa kuulla että joku nainen on miehen tukena. Eipä ole meillä. Ja toisinpäin. Miehellä kyllä haluja mutta naisellani ei ole minua kohtaan. Silti lelut vie voiton
Mistä tiedät että kyseessä on herranjumala? Mitä jos se onkin rouvanjumala?
No, mikä tä tehosekoitin nyt sitten on?