Fazer matkii Marabouta. Syksyn uutuusmaku: minttukrokantti
Kommentit (53)
Ei ollut kovin hyvää. Kuivakkaa, vetisen tumman suklaan oloista.
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte toista kertaa ostaa. Maksoi vielä 4,20e Prismassa! Kohta kun verot nousee, levyt maksaa reilusti yli vitosen. Suklaa on rikkaiden herkku.
Eli kun ALV nousee 24% > 25,5%, niin se tarkoittaa yli 20% hinnankorotusta suklaaseen?
Hyvää oli Fazerin minttukrokantti, pidin enemmän kuin Maraboun ylimakeasta versiosta.
Fazerilla on ollut minttusuklaata jo 2000-luvun alussa, vetivät vaan pois markkinoilta koko maun.
Vierailija kirjoitti:
Maraboun omistaja operoi edelleen Venäjällä, joten Maraboun myynti sakkaa, kun järkevä väki ei osta.
Mutta me minttukrokantin ystävät haluamme yhä makuelämyksiämme, joten Fazer astuu Maraboun korvaajaksi.
Kiitokset!
Täsmälleen samaa mieltä!
Maraboun minttu- ja appelsiini- krokantit on ja pysyy mun ostoslistalla.
fatzer oli aikansa venäjän armeijan hovi hankkijana myi toimintansa hys hys kaupalla marabuulle silti saa siivut. normi ihminen ei kumpaakaan veristä tuotetta osta.
On se kumma jos yhtä ainoaa asiaa ei voida Ukrainan tukemiseksi tehdä; boikotoida näitä yrityksiä ja syödä jotain muuta!
Ei kun minä minä ja minä kun tykkään vaan tästä..
Onneksi lopetin sokerin niin ei tarvitse tällaisia enää noteerata. Menetin muutin kivasti painoa nopeasti, kun lopetin sokerin syömisen. Olin toki varsin hoikka ennenkin tätä, mutta nyt alkaa peräti vatsalihakset tulemaan esille. Muutenkin parempi olo ja rahaakin säästyy. Iho paremmassa kunnossa. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
On se kumma jos yhtä ainoaa asiaa ei voida Ukrainan tukemiseksi tehdä; boikotoida näitä yrityksiä ja syödä jotain muuta!
Ei kun minä minä ja minä kun tykkään vaan tästä..
Sun boikottisi on yksi hyttysen kusaus tässä maailmassa 🦟
Länsimaisten arvojen suomalainen, joka vastustaa Venäjän hyökkäyssotaa Ukrainaan, ei osta Maraboun tuotteita, ei mitään.
Marabou sopii niille, jotka kannattavat t o t a l i t a r i s m i a ja Ukrainan tuhoamista.
Söin ja oli tosi hyvää :)
Parempi koostumus ja maku, kuin pikkupatukassa.
En ole ikinä syönyt minttukrokanttisuklaata, onko siinä jotain kovia pieniä paloja seassa? En tykkää sellasista, monissa Fazerin suklaissa on niitä. Tykkään pehmeästä täytteestä.
Maraboun minttukrokantti on pitkäaikainen suosikkini, joten testasin myös tätä Fazerin. Pakko sanoa, että tykkään kyllä enemmän Maraboun versiosta. Ja milloin suklaan hinta on noussut näin paljon? Levy yli neljä euroa!
Kun ostatte ja makustelette Maraboun suklaata, tuette samalla ukrainalaisten julmaa m u r h a a m i s t a. Maistuuko hyvältä, toivottavasti myös v e r e l t ä.
No, miltäs Marabou maistui tänään?
Ihmiset matkivat toisiaan mutta aina ei kannata tai ainakaan ihan liikaa.
Up, mielipiteitä uudesta fazerin levystä te jotka ootte maistaneet? Ja mitä maksoi?