Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenhän tuo mies, se aikoo varmaan mua kusettaa

Vierailija
07.08.2024 |

Se haluaa kevyttä suhdetta, ja laittelee mulle videoita itsetyydytyktksestään. No, sit on joku toinen joka leikillään jotakuinkin kosi. Hmm. Kätevä käsistään, kiltti, emmää nyt tiedä onko sen rumempi, vaikka oonkin viestinyt enemmän tän dickpicin kans.. mutta jos mietin kumpi on rehellinen...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minä taidan valita sen ruman kiltin miehen. Ruma on toinenkin, mutta se on pitkä. Ja iso muna. Mutta taitaa valehdella sen kun kerkiää eikä etsi minusta muuta kuin kertahupia, luulen.

Vierailija
2/6 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä eka mies, näen miten se juttelee päivät muille. Kaunis nainen niin sydämiä. Mulke se laittaa 3: aikaan yöllä että nukutko. Suunnittelee kuin pannaan. Sitten päivällä julkisesti on kuin ei tuntiskaan. Vähän oon niusamnut ja kiristänyt, mutta mieleen tulee vaan että ne nuoremmat ja nötimmöt ryhmässä ovat mielessä. Ja siksi pitää esittää ettei minua tunne mitenkään.

Meillä on seksitreffeistä puhuttu. Jörki sanoo että älä vu mee. Se 56 joka sanoo profiilissa olevansa 50+ hakee jotain muuta kuin kaltaistani vanhaa akkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

dips

Vierailija
4/6 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö pääse psykiatrin juttusille?

Vierailija
5/6 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin jo poistettinko tämäkin. Miyen pääsisin psykiatsin puheille, kun olen rahaton.? Sanojaa mulle että tämä on paska kusipää.

Vierailija
6/6 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

dips

Mitä tuo tarkoittaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi