Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neuvokaa nyt miten saa helpoiten etätyön?

Vierailija
07.08.2024 |

Mun on pakko saada työ mitä voin tehdä etänä, edes osittain. Mulla on tiettyjä rajoitteita joiden vuoksi 8 h työpäivät työpaikalla ja matkat eivät enää tule kysymykseen. Olen valmis kouluttautumaan uudelleen jos niin vaaditaan. Olen valmis ryhtymään vaikka yrittäjäksi jos siinä ei ole valtavaa taloudellista riskiä. Ideoita, mitä kohti pyrkisin? 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok hyvä tietää. Olen ollut tähän asti työssä missä etämahdollisuuksia ei vain ole, joten en ole ihan kärryillä. Nyt siis toimistotyötä etsimään. 

Periaatteessahan mitä vain työtä pystyy tekemään etänä jos se ei vaadi fyysisesti samassa paikassa oloa työkavereiden tai asiakkaiden kanssa. Suurin osa toimistotöistä on tuollaisia, muttei tietenkään kaikki. Edes kaikki IT-alan työt ei onnistu 100% etänä, vaan osa vaatii jopa asiakkaan tiloissa työskentelyä, ainakin ajoittain. Lisäksi uuden työntekijän perehdytys voi olla hankalaa etänä. 

Meillä ainakin onnistuu hyvin uusien perehdytys etänä. Tiimit tahtoo nykyään olla kansainvälisiä, joten vaikea niitä kaikkia olisi saadakaan yhteen paikkaan, kun jotkut on Intiassa, jotkut Puolassa, jotkut Suomessa. Kun asiat on hyv

Onnistuu ja onnistuu. Voihan se teknisesti onnistua ja onkin järkevää mikäli välimatkat ovat kohtuuttomia. Mutta muuten perehdytys jää vajaaksi. Siitä jää pois ihmisten välinen oikea kanssakäyminen. Toisen tuntee muttei tunne kuitenkaan. Ei pelkkä videoyhteys anna koko kuvaa toisesta ja hänen olemuksesta.

Vierailija
22/29 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein mikä tahansa työ paitsi ns. duunarityö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liiketalouden tradenomi ja teen taloushallinnon asiantuntijan työtä suurimmaksi osaksi etänä. Käyn työpaikalla viikottain ihan omasta halustani, mutta voisin työskennellä myös täysin etänä.

Vierailija
24/29 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kääntäjän työtä on mahdollista tehdä etäältä, riippuu työnkuvasta

Ja ylipäätään kirjantekijän ammatti. Terveisin eräs joka on ollut alalla vuodesta 1994 ja tehnyt aina työnsä kotitoimistossa.

Vierailija
25/29 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallintosihteeri kunta-alalla ja teen pääosin etätyötä. Yleensä päivän viikossa toimistolla.

Vierailija
26/29 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ollut it-alalla vuodesta 2000 ja riippuu ihan firmasta, kuinka paljon voi tehdä etätöitä. Mulla on etätyösoppari mutta esihenkilönä joudun käymään toimistolla silloin tällöin. 

Vierailija
27/29 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyynti.

Niin jos kyse on helpoimmasta työpaikan saamisesta,valitettavasti siitä käytännössä ei saa palkkaa.

Vierailija
28/29 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Only Fänssi.

Vierailija
29/29 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kääntäjän työtä on mahdollista tehdä etäältä, riippuu työnkuvasta

Ja ylipäätään kirjantekijän ammatti. Terveisin eräs joka on ollut alalla vuodesta 1994 ja tehnyt aina työnsä kotitoimistossa.

Kirjailija?