Neuvokaa nyt miten saa helpoiten etätyön?
Mun on pakko saada työ mitä voin tehdä etänä, edes osittain. Mulla on tiettyjä rajoitteita joiden vuoksi 8 h työpäivät työpaikalla ja matkat eivät enää tule kysymykseen. Olen valmis kouluttautumaan uudelleen jos niin vaaditaan. Olen valmis ryhtymään vaikka yrittäjäksi jos siinä ei ole valtavaa taloudellista riskiä. Ideoita, mitä kohti pyrkisin?
Kommentit (29)
Melkein mikä tahansa työ paitsi ns. duunarityö.
Olen liiketalouden tradenomi ja teen taloushallinnon asiantuntijan työtä suurimmaksi osaksi etänä. Käyn työpaikalla viikottain ihan omasta halustani, mutta voisin työskennellä myös täysin etänä.
Vierailija kirjoitti:
Kääntäjän työtä on mahdollista tehdä etäältä, riippuu työnkuvasta
Ja ylipäätään kirjantekijän ammatti. Terveisin eräs joka on ollut alalla vuodesta 1994 ja tehnyt aina työnsä kotitoimistossa.
Hallintosihteeri kunta-alalla ja teen pääosin etätyötä. Yleensä päivän viikossa toimistolla.
Itse ollut it-alalla vuodesta 2000 ja riippuu ihan firmasta, kuinka paljon voi tehdä etätöitä. Mulla on etätyösoppari mutta esihenkilönä joudun käymään toimistolla silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Puhelinmyynti.
Niin jos kyse on helpoimmasta työpaikan saamisesta,valitettavasti siitä käytännössä ei saa palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kääntäjän työtä on mahdollista tehdä etäältä, riippuu työnkuvasta
Ja ylipäätään kirjantekijän ammatti. Terveisin eräs joka on ollut alalla vuodesta 1994 ja tehnyt aina työnsä kotitoimistossa.
Kirjailija?
Onnistuu ja onnistuu. Voihan se teknisesti onnistua ja onkin järkevää mikäli välimatkat ovat kohtuuttomia. Mutta muuten perehdytys jää vajaaksi. Siitä jää pois ihmisten välinen oikea kanssakäyminen. Toisen tuntee muttei tunne kuitenkaan. Ei pelkkä videoyhteys anna koko kuvaa toisesta ja hänen olemuksesta.