Lasten koulut alkaa huomenna eli kesä on ohi, oletko jo Jäätelökesä-fiiliksissa?
Kommentit (9)
Jes, lopultakin tää kärsimys on ohi
Täällä kyllä koulu alkaa jo tänään. Ja monessa muussakin kaupungissa.
Onneksi yliopisto alkaa vähän myöhemmin, niin saa pitää lapsen kotona vielä pari viikkoa.
Elokuu on paras kesäkuukausi
mulla alkoi loma
Alkakoon koulut. Me lasten kanssa vietämme vielä lomaa. Retkeilemme, sienestämme, käymme poimimassa marjoja j.n.e. Päätin, että lapset menevät kouluun syyskuun ensimmäisenä päivänä kuten ennenkin mentiin. Lapsilleni on tärkeämpää viettää hyvää aikaa kuin olla koululaitoksen orjana. Valittakoot kouluviranomaiset. Minä en välitä ja lapset voivat hyvin ja saavat nauttia elokuun hämyisistä illoista.
Onneksi ei tarvitse tuollasesta välittää. Minun kesä jatkuu vielä pari viikkoa lomailun merkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Alkakoon koulut. Me lasten kanssa vietämme vielä lomaa. Retkeilemme, sienestämme, käymme poimimassa marjoja j.n.e. Päätin, että lapset menevät kouluun syyskuun ensimmäisenä päivänä kuten ennenkin mentiin. Lapsilleni on tärkeämpää viettää hyvää aikaa kuin olla koululaitoksen orjana. Valittakoot kouluviranomaiset. Minä en välitä ja lapset voivat hyvin ja saavat nauttia elokuun hämyisistä illoista.
Uskaltaisinpa minäkin olla tuollainen. Kesää on jäljellä ja lapset joutuvat kouluun. Kyllä talvella olisi aikaa opiskella.
Poliitikot tai opettajien ammattiliitto eivät päätä milloin on kesä. Kesä alkaa Suomessa kesäkuun alussa ja on lämpimimmillään heinäkuussa ja loppuu elokuun lopussa.
Masentavaa, kun itsellä on kesäloma ja ois ihan kesälomafiiliksissä, ja joka tuutista kuulee vain, että kesä on ohi ja syksy tullut 😕