Lue keskustelun säännöt.
Epäiletkö ihmistä joka ei nauti mistään musiikista?
06.08.2024 |
En ole tavannut tai kuullut sellaisesta tutusta, mutta sellaisia löytyy kyllä jotain 8/100. Ehkä enemmän kuin arvailen.
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse olen sellainen. Mitä minusta pitäisi epäillä?
Liikaa stressiä tai matematiikan laskuja eikä mikään musa maistu.
Sit kun tunnelma kevenee menee melkein mikä tahansa hyvä musiikki.
En epäile. Ymmärrän. Oma maku on myös vaativa, melu ei käy.
Musiikkia kuuntelematon ihminen vielä menee, mutta nykyajan geneerisesta teinipopista/mainstream-suomirapista pitävät saavat epäilemään heidän älykkyyttään.
Aivan varmasti on niitä jotka ovat totaalisen epämusikaalisia.
Sitten on niitä jotka ovat toista ääripäätä ja musiikkitarjonta heille on väärä. Itse kuulun näihin. Lukioaikana (olen jo vanha) suomimusa oli niin kamalaa että en voinut muuta kuin sulkea radion. Minulla on sellainen musamaku että ei ole helppo löytää mistä oikeasti tykkään - kaikki jotain yksittäsiä megatähtien juttuja. Viime vuosina olen kuitenkin alkanut arvostaa suomalaista kevyttä musaa kun sanoitukset ovat sellaisia että tykkään niistä. Suomenkieli on aivan ihmeellinen ja taipuu todsella jännästi. Laulajatkaan eivät ole kummosia eikä melodiat mutta tykkään silti. Vanhempana olen nyt alkanut tykätä myös tangoista. Niissä on tunnelmaa ja sanatkin kertovat jotain. Jos tykkää niin kuin oikein laulaa niin tangoja on helppo laulaa ja niissä saa oikeesti laulaa.
Mitä tarkoitat tässä yhteydessä tällä 'epäilemisellä'?