Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa iloita mieheni alan vaihdosta

Vierailija
06.08.2024 |

Hän on nykyään entistä enemmän töissä, koska uudessa työssä on 3 vuoroa 24/7. Hän on nyt kaikki viikonloput ja juhlapyhät töissä. Ihan ihmetyttää, että eikö kukaan muu halua tehdä näitä vuoroja. Olemme jo yli 50 vuotiaita, että mitään yletöntä rahan tarvetta ei ole. Elämä on mennyt siihen, että istun kaikki viikonloput nyt yksin. Taitaa tässä ero tulla aika nopeastikkin tällä menolla.  En minä tällaisesta elämästä haaveillut, kun lapsetkin ovat muuttaneet jo omilleen. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on yrittäjä. Varmaan menestyy vain siksi, että inhoaa minua ja haluaa aina tehdä töitä? Tätät jatkunut jo 25 vuotta. Nauttii työstään, se on samalla harrastus.

Vierailija
22/27 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä minäkään moista parisuhdetta katselisi. Eihän tuossa ole muuta yhteistä kuin osoite.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sille joka sanoi, että erotessahan sinut illat sitten yhtäkkiä tulisi täyteen tekemistä jne.....   No ei se tästä huonommaksikaan voisi mennä. Ja eipä ainakaan tarvitsisi pestä enää toisen pyykkejä ja tehdä ruokaa kuin itselle. 

Ap.n

Vierailija
24/27 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mies ei ole kanssasi niin paljon kuin haluaisit, joten ratkaisuksi mietit että eroat, ja sitten et saisi sitä miehesi seuraa enää ollenkaan? 

Olen vain talouskone. Emme edes enää syö yhdessä, koska kun minä pääsen töistä niin mies on sinne lähtenyt. Kun hän pääsee töistä, olen minä menossa jo nukkumaan. 

Ap. 

Eli olet itsekin vuorotyössä ? Mutta mies ei saisi olla. 

Vierailija
25/27 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla mahdollista jatkuvasti tehdä 6 päiväistä viikkoa. Jotakin mies nyt valehtelee, ja kertoohan se paljon jos viikon ainoan vapaapäivän haluaa myös viettää erikseen. Älä ap ainakaan enää tarjoa kodinhoitopalveluja, et sä ole mikään palvelija joka tekee ruoat valmiiksi ja pesee herran pyykit kun hän on  töissä. 

Vierailija
26/27 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mies ei ole kanssasi niin paljon kuin haluaisit, joten ratkaisuksi mietit että eroat, ja sitten et saisi sitä miehesi seuraa enää ollenkaan? 

Olen vain talouskone. Emme edes enää syö yhdessä, koska kun minä pääsen töistä niin mies on sinne lähtenyt. Kun hän pääsee töistä, olen minä menossa jo nukkumaan. 

Ap. 

Eikös hänen pitänyt olla 3-vuorotyössä, jokin tuossa nyt ontuu !

Hän on työssä jossa on 3 vuorot, mutta hän haluaa tehdä aina iltavuoroa. Työkaverit on kuulemma mielissään, koska he eivät halua. Samoin hän haluaa tehdä kaikki viikonloput ja juhlapyhät.

Ap. 

3 vuoro työssä siis katkeamattomassa on 2-2-2+4 vp tai joillakin taitaa olla 4-4-4+6 vp. Mies on siis kuuden vuoron jälkeen neljällä vapaalla, joten ei ole aina töissä. Muuten on siis kaksi vuorotyössä jos pelkää ilttavuoroa tekee. Näin siis ainakin teollisuudessa 

Vierailija
27/27 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti ihminen harrastaa myös jotain eikä ole läheisriippuvainen kaikkeen liittyen. Mitä itse harrastat, ap? Vai oletko kotona koko ajan odottamassa, että miehelläsi on aikaa sinulle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi