Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian verikokeiden ja ekg:n tulokset näkyvät OmaKannassa?

Vierailija
06.08.2024 |

Vai ilmoitetaanko ne muulla tavoin?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn perussairauden takia HUSissq ja kun otatan testit Huslabisss Tullinpuomissa aamuseiskalta niin ennen kymmentä on jo verenkuvat ja hemoglobiini pudonneet Maisa-sovellukseen. Viimeiset taitaa tulla iltapäivällä. Nopeaa ja tehokasta.

Kuulostaa hyvältä! Itse en ole pks-alueella, joten ei Maisaa.

Ap

Vierailija
22/30 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin Leppävaaran labrassa Espoossa, siellä oli kyltti, jossa sanottiin että verikokeiden yms tulokset eivät tule omakantaan, ne pitää kysyä terveysasemalta. Onko tuo joku uusi käytäntö kun aiemmin ne siirrettiin sinne?

Ei pidä paikkaansa. Suunnilleen kahdessa viikossa labratulokset näkyvät Kannassa. Jos haluaa tietää tulokset aiemmin, sanotaan pari kolme paivää, niin kirjautuu oman alueen digivastaanotolle ja kysyy sieltä tuloksista. Siellä sitten kertovat mitä tulokset näyttävät ja onko aihetta varata lääkärille aika.

Mistäkö tiedän, no siitä kun olen heinkään 2024 aikana käynyt kaksi kertaa verikokeissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin Leppävaaran labrassa Espoossa, siellä oli kyltti, jossa sanottiin että verikokeiden yms tulokset eivät tule omakantaan, ne pitää kysyä terveysasemalta. Onko tuo joku uusi käytäntö kun aiemmin ne siirrettiin sinne?

Ei pidä paikkaansa. Suunnilleen kahdessa viikossa labratulokset näkyvät Kannassa. Jos haluaa tietää tulokset aiemmin, sanotaan pari kolme paivää, niin kirjautuu oman alueen digivastaanotolle ja kysyy sieltä tuloksista. Siellä sitten kertovat mitä tulokset näyttävät ja onko aihetta varata lääkärille aika.

Mistäkö tiedän, no siitä kun olen heinkään 2024 aikana käynyt kaksi kertaa verikokeissa.

korjaus: heinäkuun 2024

Vierailija
24/30 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamassa tunnissa alkaa verikokeiden tulokset tipahdella OmaMehiläiseen.

Vierailija
25/30 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamassa tunnissa alkaa verikokeiden tulokset tipahdella OmaMehiläiseen.

Kyllä, yksityisella on eri juttu kuin hyvinvointialueilla.

Vierailija
26/30 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos sinulle tästä valaisevasta informaatiosta! Minulla on terkkarissa omahoitaja, jolle voin viestiä, niin kysyn sitten häneltä verkossa tuloksia. 

Ap

Vierailija
27/30 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos sinulle tästä valaisevasta informaatiosta! Minulla on terkkarissa omahoitaja, jolle voin viestiä, niin kysyn sitten häneltä verkossa tuloksia. 

OK! Hyvä että sinulla on omahoitaja joka kertoo tuloksista. 👍

Vierailija
28/30 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis käynyt yksityisessä labrassa, niinkö ? Vai työterveydessä ? Maisassa kyllä näkyy ta:n ja HUS:in pyyntöjen tulokset ja sitä kautta on linkki Omakantaankin.

Vierailija
29/30 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävitkö päivystyksessä? 

Ei vaan labrassa ajanvarauksella.

(Aiemmin päivystyksessä tehtyjen testien tulokset sain heti seur päivänä tekstarina, mutta ne olivat yksinkertaiset: negat/posit.)

Riippuu, jos on sellaisista tuloksista kyse, mitkä lääkäri joutuu *vapauttamaan* erikseen. Esim. HIV on sellainen, mitä ei saa kuin lääkärin kuittaamana.

Vierailija
30/30 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ekg ei tule kantaan: muut tulevat kun ovat valmiit

Kai siitä nyt joku lausunto tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi