Huomenna pitäisi olla 6 aamulla töissä,taidan sihauttaa neljännen ananaslonkeron auki.
Aamulla on varmaan paska olo mutta kun työpaikkakin on paskaa niin ei se haittaa.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Miksi juot sellaista kuraa?
Sehän on nykyisin ihan ykkössuosikkijuoma. Makuja on monia, mutta kyllä sinä enemmän outo olet kuin ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on nykyisin ihan ykkössuosikkijuoma. Makuja on monia, mutta kyllä sinä enemmän outo olet kuin ap.
Todella moni ihmettelee sen juoman suosiota. Greippilonkero on klassikko.
Mulla ei neljän juoman jälkeen tuntuisi aamulla missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makeaa paskaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä juodaan jopa Tukholmassa parempien piirien terassilla. Lonkerosta tykkää kaikki ulkomaalaiset, jotka sitä pääsee maistamaan. Pitäisi viedä tehokkaammin vielä ulkomaille, olisi menestystuote.
Usein näin, sihauttelen ennen ja jälkeen kun raskas ja paska työ hoito alalla.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholisteilla onkin kova toleranssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä juodaan jopa Tukholmassa parempien piirien terassilla. Lonkerosta tykkää kaikki ulkomaalaiset, jotka sitä pääsee maistamaan. Pitäisi viedä tehokkaammin vielä ulkomaille, olisi menestystuote.
Ja sen jälkeen resepti ja valmistus myytäisiin ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Mikä työ alkaa klo 6 aamulla?
Esim. siivoustyö.
Vierailija kirjoitti:
Monet tehdas- ja varastotyöt ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholisteilla onkin kova toleranssi.
Jep. Kyllä sitä kymmenen voi hyvin juoda ennen työpäivää.
Kuntouttavaan työtoimintaan voi mennä krapulassa. Sinnehän aloittaja varmaan on menossa, kun tuntuu olevan ongelma jo olemassa.
Aamulla raksalle kiikkumaan katolle?
Menin kerran töihin ihan naamat. Olin oikeesti ryypännyt koko yön. Kukaan ei oikein edes tuntunut huomaavan sitä. Työkaveri huomas yks naine ja kysyi olenko kännissä. Sanoin että joo ja hihittelin ja menin omaan työnurkkaukseeni. Työ oli siis koota laatikoita johon pakattiin tavaraa. Pomoa en nähnyt koko päivänä. Nais työkaverille sanoin että tää on paska työ ei väliä saanko potkut edes mutta en saanut kun ei kukaan huomannut että oon kännissä.
Ei mihinkään vastuulliseen työhön pitäisi mennä, jos on ottanut tuon määrän alkoholia edellisenä iltana. Promillet ovat toki nollautuneet, mutta aivot muuten vielä toipuvat, ja uni on jäänyt huonolaatuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuntouttavaan työtoimintaan voi mennä krapulassa. Sinnehän aloittaja varmaan on menossa, kun tuntuu olevan ongelma jo olemassa.
Kuntouttavat harvemmin alkaa klo 6 aamulla,mutta juuri sinunlaisten ihmisten takia sinne työhön meneminen usein on vastenmielistä koska joutuu sietämään kaltaisiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka mikä. Kaupanala, siivous, tehtaat, leipomot jne. Et ole tainnut paljoa työelämässä ollut?