Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajuaako nuo suojatien eteen pysähtyneet Alepa-robotit mennä yli, jos niille pysähtyy antamaan tietä?

Vierailija
05.08.2024 |

Katselin yhden robotin ahkeraa matkantekoa ja tuli tällainen asia mieleen.  Kokeeko ne pysähtyneenkin auton uhaksi ja jättävät ylittämättä, vaikka olisivat siihen oikeutettuja?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo?

Juu, joillekin nuo liikkuvat masiinat ovat kuin lapsia. Niille lässytetään ja ihastellaan miten on niin sööttejä

Mä aina juttelen niille :D. Että oletpa reipas, ja sellasta.

Vierailija
22/27 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ovat oikein mukavia. Kiitän aina robottia kun se tuo ostokset tuohon talon eteen. Mukavaa kun robotti alkaa soittamaa musiikkia kun avaat luukun ja otat ostokset. Voi pitää omat pienet bailut siinä. Tilaa juotajaa ja jotain syötävää ja nauttii robotin kanssa :D En tosin ole testannut kuinka kauan sitä voi paikan päällä "roikottaa" tilauksen toimittamisen jälkeen. Aika nopeasti olen antanut luvan lähteä takaisin :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo ovat oikein mukavia. Kiitän aina robottia kun se tuo ostokset tuohon talon eteen. Mukavaa kun robotti alkaa soittamaa musiikkia kun avaat luukun ja otat ostokset. Voi pitää omat pienet bailut siinä. Tilaa juotajaa ja jotain syötävää ja nauttii robotin kanssa :D En tosin ole testannut kuinka kauan sitä voi paikan päällä "roikottaa" tilauksen toimittamisen jälkeen. Aika nopeasti olen antanut luvan lähteä takaisin :) 

Eihän tuossa mitään, inhimillistäminen on sangen inhimillistä.

Vierailija
24/27 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata jäädä odottamaan, nuo on koodattu väistämään autoja.  On kokeiltu. Mikään määrä odottamista ei saa tuollaista ylittämään suojatietä pysähtyneen auton edestä. 

Juuri tuli todistettua miten robo huristeli sujuvasti suojatien yli T-risteyksessä, jossa auto oli pysähtynyt suojatien eteen. Hurraa! 😃👍

ap

Vierailija
25/27 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robotti oli menossa suojatien yli, itse tulin fillarilla takaa. Sanoin robotille  kiitos, kun ohitin sen.  😀

Mä sanon niille aina Moi ja kyselen kuulumisia. 

Vierailija
26/27 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin robotin eteen, se pusähtyi ja "käski" väistää. En totellut, tökötti hetken teki sivuliikkeen ja jatkoi matkaa🤣😂Vanha herra tuumasi, että ei ne päälle tuu👏

Voi että oot herou Ylämaan Robi.

Vierailija
27/27 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vie voltti-timojen duunit ja naiset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme