Jyväskylän KEVÄTvaate valikoimat :)
Tuossa otsikossahan se jo tulikin, että millaiset kevätvaate valikoimat tällä hetkellä kaupoissa?
Itse en ole päässyt käymään vähään aikaan kaupungilla/kaupoissa joten ei mitään tietoa.
Sokoksen mainoksessa oli tarjouksessa Reiman haalari 29,90¿ Sen ajattelin käydä hakemassa vauvalleni. Isommalle (3v. tänään;) pitäisi jostain löytää mahdollisesti takki+housut. Onko vinkkejä että missä olisi?
Onko yleensäkään vielä tullut kevätvaatteita kauppoihin?
Vai olenko vain turhan hätinen, kuten aina ;)
Kommentit (79)
Kertokaapa mulle, missä on Jesper Junior Jyväskylässä. Siskon kautta tuotatan aina vaatteita ja olen ollut siinä uskossa ettei tuota liikettä ole siellä. Onko Jonathania myynnissä?
Jyväskylässä ei valitettavasti ole jesper junioria. Tuo jr-junior tai mikälie junior pauliina on varmaan se tarkoittamasi kauppa.
eipä siis tarvitse ihan vielä jyväskylän kauppareissua tehdä...mielessä kuitenkin jo kevät eikä nuo talven jämät enää oikein houkuttele :/
Eilen siellä uudelleen piipahdin ja katsoin samalla haalareita. Tarjolla oli ainakin tummansini-keltainen haalari ja kaksi muuta väriä (en muista mitä..) yhdistettynä tummansiniseen. Yksi haalarimalli oli sitä suprafilliä, eli kurahousukangasta alaosasta.
Lisäksi oli pojille Lassien kaksiosainen kevätpuku. Turkoosi takki " Racing team" brodeerauksin ja mustat(/tummansiniset?) housut. Varmaan joku malli oli tytöillekin, mutta en kiinnittänyt huomiota.
Mikään noista ei oikein iskenyt :o( Tosin meillä on välikausivarustus erittäin hyvällä mallilla (=liikaa vaatteita, laitettava osa myyntiin..), ainoastaan kauppareissutakki puuttuu. Senkin olen jo varmaan päättänyt, millaisen haluan: Reiman Casual malliston takki kiinnostaa.
OzBabyssä kävin perjantaina ja heillä ei ollut vielä tietoa mitä esim. Reimalta on tulossa myyntiin. Kuulemma maaliskuussa (vasta!) alkavat laittaa esille..
Huonosti on siis tarjolla välikautta Jyväskylän seudulla, tosin haitanneeko tuo, aamulla mittari näytti -36 astetta.
Ja aika köyhää oli. Uskomatonta tosiaan miten myöhään tänne tulee kevätvaatteet.
Sokkarilta ostin tytölleni Reiman kantishaalarin, mutta nyt jo kaduttaa kun huomasin miten ärsyttävää materiaalia haalari on. Kaikki tarttuu siihen kankaaseen kiinni,hiukset, pöly jne...
Kivan värinen haalari kyllä, mutta kattoo nyt löytyykö jostain kivempaa ;)
Sokoksella myös kerrottiin että maaliskuun alussa vasta tulee kunnolla kevätvaatteet esim. Reimatec..
Ozbabyssakin meinasin piipahtaa, mutten tosiaan taida vielä jos ei kerta siellä ole mitään uutta.
Oliko sisävaatteita tullut kevään väreissä?
Mitään kummempia ei kaupungilla mukaan tarttunut. Se on muuten kumma kun joka ikinen kerta mulle ainakin tarttuu Henkalta jotain mukaan vaikka mitään erityistä ei etsisikään ;)
Onneksi ollaan kaverin kanssa suunnittelemassa reissua helsinkiin, jospa sieltä löytyisi paremmin :o)
Halosella oli Reimatec-haalareita yhtä väriä/mallia tytöille ja yhtä pojille.
Jr-junioreissa oli useita haalareita, ainakin Remua ja kai Lenneä, mut sellanen sille kaupalle tyypillinen keräilyerä ties kuinka vanhoja vaatteita. Sit näytti olevan uusia Reimatec-haalareita vielä muovipusseissa.
Kovin hyvin en ehtinyt katsoa, kun oli kauhea kiire. Mut siis ees jotain. Uudet Remut ois kiinnostanu, mut ei näkyny.
Kangaka
Joo Halosella oli tosiaan Reimatecin haalareita, isojen mallia sekä Casual malliston housuja. Tytöille oli vaaleanpunaisia ja vaaleita beigejä, pojille mustia ja beigejä. Mulle tarttu mukaan yhdet vaaleanpunaiset ;)
JR-Junioreissa oli Reimatecin 3 erilaista haalaria isommille ja babymallisia oli 4 eri väriä. Lisäksi oli Name Itin Rain settiä, Name itin takkeja ja yhtä mallia Exitin takkia.
Oliko tuo rainset minkä värisenä, mietin jos pojalle olisi tuota kokeillut ja paljonko oli hintaa, muistatko? Onko muuten kellään kokemuksia tuosta setistä millaine on käytössä?
Tytölle olen taas ajatellut jos exitiltä löytyisi takki kevääksi, tuollainen vähän nätimpi kauppatakki tyyppinen :) Minkälainen tuo kaupassa ollut oli? Tekis mieli niin lähteä jo kevätvaatteita katselemaan :)
Kiitos jos jaksat vinkata :)
Vaikka taidan kyllä huomenna lähteä jo vilkaisemaan kun on vapaapv ja muutenkin asiaa kaupungille..
Hintaa taisi olla se 35 euroa, mitä viimekin vuonna. Meillä oli tytöllä tuollainen viime vuonna, tosi hyvä. Käytettiin kuten Reimatecia. Vastaa aika paljon Ticketin Light rain settiä.
Tytöille oli Name Itin mallistossa valkoinen takki jossa oli värikkäitä kuvioita. Pojille oli vihreä ja / tai beige sävyinen. Sori, ei noita poikien vaatteita tullut tarkemmin katsottua.
Exitin takki oli persikan värinen, jossa oli pinkkejä palloja. Kyselin sieltä että tuleeko tuota valkoista, jossa kuvioita myös Exitin mallistoon, kun tiedän niitä siinä olevan niin omistaja tokaisi tyyliin ettei tollasta tartte / kannata kysyä. Tulee kuulemma esille joskus jos tulee.. Taidan ostaa vaatteeni muualta. Onneksi Exitiä, Name Itiä, Lenneä ja Reimatecia myydään muuallakin :) Taidan huomenna pistäytyä Ozbabyssa ja Enttententtenissä!
Viititkö huikata oliko noissa ozissa ja enttententtenissä mitään kun olet käynyt. Exitin takki, varmaan juuri tuo persikkainen, näytti ihan kivalta exitin sivuilla, tosin kuva oli niin huono ettei oikein tarkasti nähnyt. Valkopohjaine kyllä kuulostaisi vielä paremmalta mun makuun :))
Name it:llä/Exitillä yleensä tosi nättejä tytön takkeja ollut, joten odotukset olis korkealla niiden suhteen :)
Hmm..vihertävä ei kuulosta mun tän kevään makuun oikein mieleiseltä pojalle, jos tuota rainsettiä ajattelee, mutta täytynee kurkata vielä miltä livenä näyttää. Jokohan sitä ens viikolla viitsisi lähteä valikoiman kurkkaamaan.
Olin kk sitten Hesassa ja Jumbon Exit liikkeessä oli niitä takkeja myynnissä! Nyt harmittaa tosi paljon kun en sellaista ostanut. Pitää odottaa, jos tännekin niitä tulisi. Niitäkin on muuten siellä Exitin kuvastossa. Kuvastossa taisi olla anorakkimallinen mutta ihan takkimallisiakin niitä on!
Toinen väri sille Exitin pallolliselle takille oli Jumbossa punainen, jossa oli valkoisia palloja. Sekin oli kiva, vaikkakin perinteinen väri!
Se Name Itin sadeasu oli sellainen maastonvihreä. Viime keväänä oli ainakin kahta eri väriä siitä Rain setistä tytöille ja pojille, kummallekin siis kahta eri väriä. Ja viime syksynä tuli ruskea-vaaleansininen sekä ruskea-vaaleanpunainen, missä oli orava-aiheinen kuva selässä. Kannattaa kysyä JR-Junioreista että onko niitä vielä jäänyt. Noissa Name itin seteissähän housut ovat haalarimalliset :)
Mutta minäpä huikkaan tähän ketjuun, kun käyn Ozissa tai / ja Enttententtenissä.
Kävin juuri pyörähtämässä enttententtenissä, kun alko sisälläolo ahistaan. Aika autiolta näytti. Kevättakkeja oli tullut. Name itn tyttöjen takki oli beige vaaleanpunaisilla printeillä ja poikien takki vihreä auton/mopon kuvilla. Taisivat olla molemmat siinä kevätkuvastossa samalla sivulla.
Name it kaksiosaisten ulkoilupukujen värit olivat vaaleansininen/keskisininen ja tytöille vaaleanpunainen/kirkkaanpunainen. Samalla värityksellä löyty myös exitin vastaava puku tytöille. Pojillekin oli tulossa vastaava puku exitiltä, mutta ei samoissa väreissä kuin name it.
Exitin takit tytöille ja pojille olivat vielä tulematta.
Pienille miehille oli myös nätti kirkkaanpunainen timberlandin takki, mutta koot loppuivat harmittavasti 3 vuotiaaseen, siis tuo oli suurin koko. Olin vähän haaveillut löytäväni veljeksille samanlaiset takit (90ca ja 110cm), mutta ainakaan tuolta ei natsannut. Tietääkö joku mistä koosta exitin takit alkavat?
Olipa lohdullista kuulla, että joku muukin saa huonoa palvelua jr-junioireista. Mää luulin, että olen joku silmätikku jolle voi aina tarvittaessa avautua. Olen saanut ihan samanlaisia kettumaisia vastauksia, kun olen kehdannut kysyä, että löytyykö jotain tiettyä juttua/kokoa. Mää boikotoin koko liikettä ja eksyn sinne vain äärimmäisessä hädässä ja silloinkaan en koskaan osta mitään, vaikka jotain kivaa löytyisikin.
Kävin kauppareissulla siellä Oz-babyssa. Siellä ei ollut vielä yhtään mitään kevättä!!
Keljon Prismassa kävin kaupassa, sinne oli tullut Lassietecin haalareita ja 2-osaisia. Tytöille oli lohenpunaisia ja pojille turkooseja. Eivät oikein iskeneet.
Kiitos tuosta Enttententtenin tiedosta, taidan silti huomenna pyörähtää siellä ja kysyä, että onko niille tulossa sitä haluamaani Exitin takkia vai pitääkö joku laittaa pääkaupunkiseudulta asialle:)
Joo, minäkin koitan viimeiseen asti välttää tuota Jr-junioreita, ainakin jos siellä on omistaja tai sitten jompi kumpi vanhemmista myyjistä. Se nuori vaaleatukkainen myyjä on mukava!
Millaisia takkeja exitille tulossa pojille? Koetin siitä kuvastosta tiirata, mutta en oikein saanut mitään selville. Oon itte menossa viikonpäästä hesaan ja olisi kiva tietää mitä lähtee hakemaan ja mistä.
Yritin kysyä tuolta enttententtenistä exitin poikien malleista, mutta eivät muistaneet mitä olisi tulossa.
Tosiaan Halosella oli Reimatecin haalareita sekä välikausihousuja, halvempaa mallia jonka saumoja ei teipattu. Myyjältä kyselin että millon olisi tulossa kaksiosaiset puvut. Myyjä kertoiettä tässä lähiaikoina..Kukaan myyjä missään ei ole osannut mitään tarkempaa sanoa vaan että kannattaa piipahtaa aina silloin tällöin..
JR Junioreista ostin tytölleni aivan tosi kauniin Name It:n kevät takin. Valkoinen pohja, jossa mm. vaal.pun, vaal.sin, omenan vihreitä, ja punaisia kukkia ja ympyröitä. Ei kovin montaatakkia olluthyllyssä ja myyjät sanoivatkin että kannattaa nyt ostaa kun kohta niitä ei enää ole..Mutta on oikein sievä ja sopii monien housujen kanssa yhteen :)
Jr Junioreissakaan ei kaksiosaisia välikausi pukuja ollut, sanoivatsieltäkin että lähiaikoina tulossa...Eli täytyy ravata kaupungilla vähän väliä jos haluamansa haluaa itselleen napata :O
Kiva olisi jos siellä joku käy niin ilmoittelee kun puvut on hyllyyn saatu :o)
Samaa mieltä olen junioreiden vanhemmista myyjistä. Se nuori myyjä on iloinen ja ystävällinen, mutta ne kaksi vanhempaa aikamoisia hapannaamoja. Mutta toisaalta taas olen huonoa palvelua saanut myös enttententtenistä.
Ozbabysta ei ole kuin hyviä kokemuksia :o) Taidan ollakin ihan vakkariasiakas siellä kun niin usein siellä pyörähdän ;)
Moi!
Olisko sulla anonyymia osoitetta, olisi vähän asiaa :)
Tässä: minnie.neiti @ pp.inet.fi (jätä @ merkin edestä ja jälkeen välilyönti pois!
Onko missään liikkeessä muuten viime vuoden välikausihaalareita alessa (Remu esim.)? Mites muuten tuota Name it:in " sade" asua käytetään? Sateella vai ihan koko ajan muulloinkin myös kuivalla säällä? Anteeksi tyhmä kysymykseni ;-). Olin suunnitellut välikausihaalarin ostoa esim. käytettynä tällä kertaa ja sitten mahdollisesti jonkun kaksiosaisen puvun kaveriksi vielä. Kuivilla keleillä meillä on käytössä R-collection huppari ja ulkoiluhousut.
Jyväskylään nämä uuden sesongin tulevat tosi myöhään. Mistähän tämäkin johtuu...
Joku kyseli, että mistä jyväskylästä saa name it ja exit vaatteita. Oon bongannu niitä oz-babyn ja enttententtenin lisäksi myös jr-junioreista. Siellä on aika pieni valikoima, mutta takkeja ja pukuja oon nähnyt ja muutamia sisävaatteita. Kauppa on vaan niin sekainen, että sieltä on hankala löytää mitään (ainakin mun mielestä).
Enttententtenissä sanoivat viime viikolla, että tällä viikolla laittaisivat kevättä enemmänkin esille. Ainakin name it:lta oli tulossa nätti kevättakki pojille.
No luulenpa, että meidän kevättakit taitaa tarttua mukaan tulevalta helsinginreissulta =)