Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enää 850e velkaa, sitten olen velaton. Saa

Vierailija
04.08.2024 |

onnitella. Olen pitänyt hyvää talouskuria nyt lähiaikoina ja maksellut ahkerasti lainaa. Oli kulutusluottoa tämä ja isohkolla korolla. Nyt alkaa jo päivä paistamaan täällä. Eläkkeestä olen velkaa maksanut ja suht pieni eläke vielä. Voin olla tyytyväinen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ole enää kuin 135 000€. En aio maksaa pois, kuolen ennen viimeistä erää.

Vierailija
2/14 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, hyvä!

Jaksaa, jaksaa!

Kohta olet vapaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin maksoin viime syyskuussa 65.000€ sijoituslainaa kahdeksan vuotta etuajassa pois. Olin vaihtanut silloin työpaikkaa ja palkka on niin paljon parempi, että jäi pari tonnia joka kuukausi säästöön, kun en muuttanut kulutustottumuksiani. 

Ensi jouluna on jo autonvaihtorahatkin kasassa, ettei tarvitse lainalla vaihtaa. Kyllä on hyvä fiilis!

Vierailija
4/14 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon!

Vierailija
5/14 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin vedän itseni kiikkuun, kun otan kulutusluottoja. Etenkään eläkeiässä, huh huh. 

Vierailija
6/14 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinä! Älä tee enää velkaa. 

Vierailija
7/14 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä homma.

minä taas harkitsen vahvasti kulutusluoton ottamista. Kaupunki pakottaa minut ostamaan alueen uudelleenkaavoituksen yhteydessä muutamankymmentä neliötä tonttimaata. Hinta on juuri sen verran, että sen ottaminen tileiltä tekisi liian suuren loven arki puskuriin, mutta niin ettei noin pientä lainaa  käytännössä saa muuta kuin kulutusluottona.

Vierailija
8/14 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sinä! Älä tee enää velkaa. 

Riippuu siitä, mihin sitä velkaa on otettu. Asunto- tai sijoituslaina on aivan eri asia kuin syömävelka.

Vierailija
9/14 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa! 

Vierailija
10/14 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea. Aloitatko nyt säästämisen. 

Vierailija
11/14 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä homma.

minä taas harkitsen vahvasti kulutusluoton ottamista. Kaupunki pakottaa minut ostamaan alueen uudelleenkaavoituksen yhteydessä muutamankymmentä neliötä tonttimaata. Hinta on juuri sen verran, että sen ottaminen tileiltä tekisi liian suuren loven arki puskuriin, mutta niin ettei noin pientä lainaa  käytännössä saa muuta kuin kulutusluottona.

Älä ota. Äkkiä sä ne puskurit takas kerrytät. 

Vierailija
12/14 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä homma.

Minä ostin toukokuussa tontin - tyhjensin kaikki tilit, vaikka olin jo sopinut lainan valmiiksi. Nyt pihistelen puskuria kasaan, 

Vierailija
13/14 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin vedän itseni kiikkuun, kun otan kulutusluottoja. Etenkään eläkeiässä, huh huh. 

Et sinä voi tietää mitä elämä eteen heittää. Turha tuomita. 

Vierailija
14/14 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hieno juttu! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi