Ärsyttävää kyläillä marjanpakastajien luona tähän aikaan vuodesta
Hirveä hinku saada pakastin täyteen vettyneitä marjoja.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko marjojen pakastaminen sinulta pois?
Tämä on sitten niin ääliömäinen kommentti. "Naapurin Pera hakkaa vaimoaan, ei se ole keneltäkään pois." "Ajoin kännissä ylinopeutta, onko se sinulta pois?"
Marjojen pakastaminen ei ehkä ole ihan sama asia kuin vaimon hakkaaminen tai kännissä ylinopeuden ajaminen. Kuka vahingoittuu siitä, että joku pistää marjoja pakkaseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko marjojen pakastaminen sinulta pois?
Tämä on sitten niin ääliömäinen kommentti. "Naapurin Pera hakkaa vaimoaan, ei se ole keneltäkään pois." "Ajoin kännissä ylinopeutta, onko se sinulta pois?"
Marjojen pakastaminen ei ehkä ole ihan sama asia kuin vaimon hakkaaminen tai kännissä ylinopeuden ajaminen. Kuka vahingoittuu siitä, että joku pistää marjoja pakkaseen?
Kiireisen pakastajan lähellä olevat kärsii. Sitä hiton tohottamista ja kiirettä kun joutuu läheltä seuraamaan, niin hermot menee kaikilta muiltakin.
Ihan esiintymistähän tuo marjashow on nykyaikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nekään haluais että tuuthäiritsemään kesken kiireisimmän pakastusajan.
Miksi pitää olla kiire? Relaa vähän :)
Haloo nyt. Minä en ainakaan enää marraskuulla voi mennä mustikkaan enkä puolukkaan. Relaat nyt ihan itse ja ota vuodenaika huomioon ja anna rauhassa ihmisten säilöä🤡🙈
Senkus säilöt, mutta miksi se pitää kiireellä tehdä? Hosumalla tehty työ on huonoa työtä.
En itse pakasta marjoja, vaan ostan talvella kaupan pakasteita.
Sen verran kuitenkin tiedän pakastamisesta, että marjat kannattaa pakastaa mahdollisimman tuoreina. Ne alkavat vettymään todella nopeasti. Aamulla poimitut mansikat ovat illalla jo tympeän lötteröitä. Eivätkä muutkaan marjat pitkään säily hyvänä.
Eräs tuttuni on paitsi marjanpakastaja niin myös rasvansäästäjä