Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin pelastaa.57v miehen viinalta, koska hån on ihana ja olen ihastunut. Kokemusta, onko viina koskaan håvinnyt kisaa?

Vierailija
03.08.2024 |

Mua e sinänsäi haittaa jos ottaa, kunhan se ei veisi häntä hautaan. 

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tod näki provo.mut vastaan kuitenkin.

Ei tule onnistumaan. Ja jos tulisi ni  haluatko elää toipuvan alkoholistin kanssa?

SInä ja provosi. Miksen haluaisi, jos rakastan häntä?

Ap

Vierailija
22/40 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksi on parempaa kuin viina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anaaliseksi on parempaa kuin viina

Nimim. Toleranssi 12 cl valkoviiniä

Vierailija
24/40 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu mitenkään, jos mies ei itse halua raitistua. Tämä on kylmä fakta.

Vierailija
25/40 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule onnistumaan. Ja jos tulisi ni  haluatko elää toipuvan alkoholistin kanssa?

Et ilmeisesti ole ollut juurikaan tekemisissä toipuvien (raittiiden) päihdeongelmaisten kanssa?

Vierailija
26/40 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä saattelin hautaan. En pystynyt jättämäänkään.

Minä saattelin yhden, nyt toinen selkeästi menossa. Se ei ryyppämiseltään toivu rytminsiirtoon.

Vierailija
27/40 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta hän ei sinua. Sori ei riitä että sinä rakastat häntä. Voit valehdella itsellesi toki ja yrittää. Mut aika alhainen itseluottamus täytyy olla ku tollaseen tyytyy.

Vierailija
28/40 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää ne alkoholistit, ei niitä paranna mikään jos eivät halua parantua. Exä on alkoholisti ja hänen siskonsa on alkoholisti. Vanhempansa olivat alkoholisteja ja lapset kasvoivat huostaanotettuuina lastenkodissa ja kasvatusvanhempien luona. Luulin, että pystyn estämään exän päätymisen alkoholistiksi, mutta 25 vuoden jälkeen epäonnistuin.Toivotan parempaa onnea seuraavalle kumppanilleen.

Alkoholisti tuottaa kärsimystä keskimäärin 16 ihmiselle lähipiirissään. Se on helppo uskoa.

Vierailija
29/40 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen itse olet, ap?

Vierailija
30/40 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AA 

Vierailija
31/40 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vastaavaa tapausta olen sivusta seurannut. Alkoholi vei voiton ja kuolema korjasi. Ei auttanut pelastajien työt.

Vierailija
32/40 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukosta tulee sinulle pienempi ongelma, mitä enemmän juotat sille ilmaista viinaa jokaikinen päivä. Niin siitä ongelmasta pääsee nopeiten eroon. 

Vierailija
33/40 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 57 v mies ja viina maistuu. Jos nainen haluaa pelastaa minut viinalta, tulee hänen olla alle 25 v, vaalea, tatuoimaton, lävistämätön, hoikka, akateeminen, käydä salilla, kielitaitoinen, harrastaa kulttuuria jne. Sokkiväriset tatuoidut amis/amk-naiset älkää häiritkö juopotteluani, kiitos.

Miksi yksikään alle 25-vuotias jne nainen haluaisi sinut? Mitä annettavaa sinulla on?

Vierailija
34/40 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti ole ollut juurikaan tekemisissä toipuvien (raittiiden) päihdeongelmaisten kanssa?

En onneksi 

Vierailija
35/40 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina voittaa aina.

Vierailija
36/40 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vastaavaa tapausta olen sivusta seurannut. Alkoholi vei voiton ja kuolema korjasi. Ei auttanut pelastajien työt.

Kamala ajatus 🥹 Niin ja 48v olen

Ap

Vierailija
37/40 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viina voittaa aina.

Alkoikin tehdä mieli pientä napandeerusta!

Vierailija
38/40 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malliesimerkki siitä, miten juopot, rikolliset ja muuten vaan jännämiehet kiinnostavat. Tiedossa on pelkkiä vaikeuksia, itkua ja epätoivoa. 

Vierailija
39/40 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhana alkoholistina, raitistunut ja nyt elämä kuivana on perseestä, ilotonta ja mikään ei ilahduta...ei edes, että vaimo on tyytyväinen, eli tyytymättömyys vain vaihtoi osapuolta.

Vierailija
40/40 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sivusta vastaan että, tottakai saat. Minäkin halusin elää alkoholistin kanssa, toivoin ja odotin, ja sitten rakkaus loppui minun osalta kuin seinään parin vuoden päästä. Jos alkoholisti ei itse halua apua, niin et sinäkään saa häntä rakastamalla raittiiksi, klisee mutta totta. Naiset ovat vaan niin luottavaisia kaikessa, vaikka oma elämä valuisi hukkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan