Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baarissa kumppanin tapaaminen on niin säälittävää

Vierailija
03.08.2024 |

Eikö ihmisillä ole elämää?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää se on baarissa käyminenkin. 

Vierailija
2/23 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsis on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä vähän veikkaan, että jos joku on löytänyt itselleen elämänkumppanin baarista, hänelle lienee ihan yks lysti, mitä joku palstainisijä siitä ajattelee.

Vierailija
4/23 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ihmiset käy baareissa, en ole käynyt sel jälkeen kun Hallitus pakotti ne kiinni.

Vierailija
5/23 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mä tapasin mieheni baarissa opiskelijabileissä vuonna 1997 ja edelleen yhdessä. Jos jonkun mielestä säälittävää niin aivan se ja sama :D

Vierailija
6/23 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai no minusta netissä tapaaminen on vielä säälittävämpää. 

Vierailija
7/23 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, mä tapasin mieheni baarissa opiskelijabileissä vuonna 1997 ja edelleen yhdessä. Jos jonkun mielestä säälittävää niin aivan se ja sama :D

Kas, veikkaukseni meni oikein. Hämmästyneet jonoon.

Vierailija
8/23 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, baarista minä olen kaikki naissuhteeni löytänyt. Tosin baarielämä täällä missä asun, on mennyt niin huonoksi, ettei siellä oikein ketään mielenkiintoista tapaa. Ovat kai menneet Tinderiin, tai jotain vastaavaa.

Vierailija
9/23 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämää se on baarissa käyminenkin. 

Ei ole!

Vierailija
10/23 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on niin säälittävää, etten edes maininnut sitä. Ap

Vierailija
11/23 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on niin säälittävää, etten edes maininnut sitä. Ap

Voisitteko vielä kertoa, millä tavalla tapaamispaikka ja -metodi vaikuttaa suhteen säälittävyyteen?

Vierailija
12/23 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa löysimme mekin toisemme suunnilleen 20 vuotta sitten. Itse olen suomi24-treffipalstalla aikoinaan ollut. Ne tapaamiset ne vasta noloja oli. Huomasi nopeasti, että mielikuva on monesti hyvin erilainen, kuin todellisuus. 

Vierailija
13/23 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon työläämpää ainakin, tekstinä ruudulla voi vaikuttaa todella hyvältä, mutta kohdatessa kumpikin tietää aika nopeasti onko suhteella tulevaisuutta. Baarissa on jo ehditty saamaan oikea tutustuminen alkuun.

Vierailija
14/23 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on kuolleita ilman elämää. Aika harvoin on kalmoja tullut vastaan baarissa 

Lisäksi lähinnä tapaan kumppaniani kotona, äärimmäisen harvoin tavataan baarissa. Joskus kyllä ollaan menty yhdessä, eli silloinkin tavattu jo ennen baaria.

Vierailija
15/23 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä vähän veikkaan, että jos joku on löytänyt itselleen elämänkumppanin baarista, hänelle lienee ihan yks lysti, mitä joku palstainisijä siitä ajattelee.

Jep, en löytänyt kumppania baarista enkä muualtakaan ja sitten, kun lakkasin etsimästä, niin löysin ihan sattumalta sen kumppanin baarista ja vielä sellaisen, joka ei edes käytä alkoholia. 28 vuotta avioelämää takana.

Vierailija
16/23 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa disco valojen välkkeessä ja kovalla soiva musiikki ja lähietäisyydellä tapahtuva tanssi antavat nostetta, pari drinkkiä alle ja meno senkun yltyy yhä villimmäksi kun kohta ollaan jo lakanoita laulattamassa. Tiukkoihin toppeihin sonnustautuneet nais immeiset kiehnäävät ympärillä odottaen milloin mies pyytää heitä joraamaan.

Vierailija
17/23 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin tapaaminen ylipäätään on säälittävää. Kunnollisissa piireissä avioliitot järjestetään.

Vierailija
18/23 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö olla niin kuin Ruusunen ja alkaa maalittaa Petteriä kaupan kassalla? Se se vasta säälittävää onkin tai työpaikalla vehtaaminen tai urheiluvalmentajan paneminen. Mikä on se oikea tapa, joka ei olisi säälittävää?

Vierailija
19/23 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt missä se kumppani pitäisi tavata

Vierailija
20/23 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaliisoja pubit täynnä. Haluavat mieheltä vain seksiä. Ei jaksa sellaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä