Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Kuvittelen olevani rakastumassa läheiseen mieheen

Vierailija
03.08.2024 |

Miten on mahdollista, että tämä lähipiiriini kuuluva mies on yhtäkkiä alkanut näyttää silmissäni kaikin puolin täydelliseltä? Ollaan siis tunnettu vuosikaudet, ja kyllä, olen aina tuntenut häneen jonkin verran vetoa, mutta nyt ihan viime aikoina hän on saanut sukat todella pyörimään jaloissani - niin pahasti, että kuvittelen olevani jo puolittain rakastumassa häneen! Olemme olleet enemmän tekemisissä (pitkälti hänen aloitteestaan), ja olen sen myötä nähnyt hänestä ihan uusia puolia: miten ihana hän on lasten kanssa, miten lempeästi hän kohtelee minua, miten avulias, hauska ja seksikäs hän on, jne. 

En pysty katsomaan edes hänen kuvaansa enää ajattelematta, miltä tuntuisi sivellä hellästi hänen leukansa sänkeä.

Olkaa niin kilttejä ja selittäkää mitä tässä on tapahtumassa! Miten voi seota näin ihmisestä, jonka on tuntenut jo pitkän aikaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ohi menee, sulla on vaan hormonit sekaisin jostain syystä.

Vierailija
2/5 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko oot ollut liian kauan läheisesti tekemisissä, tulee fiksaatio, hurmaantuu. Näkee vain ne hyvät puolet. Sama kun katsoo videoita ja kuvia, voi tulla kiinnostus joillakin johonkin. Tai sitten ihastunut. Mutta mitä jos se on kotona verkkarit jalassa ja arkinen tms. Haju karkottaa viimeistään, no ei vaan. Onko se vapaa ja kiinnostaako sitä sama, vai kaverina vaan. Ei ole pelimies kuitenkaan? Lasten seurassa osa esittää kyllä mukavaa setää ja tätiä. Sä tiedät itse parhaiten. Ihmisillä on hyvät ja huonot puolet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko oot ollut liian kauan läheisesti tekemisissä, tulee fiksaatio, hurmaantuu. Näkee vain ne hyvät puolet. Sama kun katsoo videoita ja kuvia, voi tulla kiinnostus joillakin johonkin. Tai sitten ihastunut. Mutta mitä jos se on kotona verkkarit jalassa ja arkinen tms. Haju karkottaa viimeistään, no ei vaan. Onko se vapaa ja kiinnostaako sitä sama, vai kaverina vaan. Ei ole pelimies kuitenkaan? Lasten seurassa osa esittää kyllä mukavaa setää ja tätiä. Sä tiedät itse parhaiten. Ihmisillä on hyvät ja huonot puolet.

Olin ensin vähän ihastunut vain ja kuvittelin, että kun vietetään aikaa yhdessä arkisesti, niin ihastus vähitellen laantuisi, mutta kävikin päinvastoin. Ne huonot puolet, joita olin muistellut tällä miehellä olevan, loistivat poissaolollaan, ja yhtäkkiä hän tuntui olevan vain kaikin puolin täydellinen. Vaikka yritän, en pysty enää näkemään niitä huonoja puolia. Hän on vain koko ajan ihana, ihana, ihana.

Hän on sinkku eikä tietääkseni mikään pelimies, mutta kun itse olen varattu niin yritän ensisijaisesti päästä tästä tunteesta eroon.

Ap

Vierailija
4/5 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levitä nyt vaan ne jalkasi äläkä täällä juorua minusta. t: se naapurinmies

Vierailija
5/5 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa kuvittelemasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi