Paljonko maksaisit tästä vanhasta valaisimesta?
Kysyn, koska laittaisn kirpparille. Yksi kupu rikki.(poista välilyönti).
https://ai jaa.com/XFd4YE
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä maksaisi mitään rikkinäisestä
Minä maksaisin 500€ ja noita kupuja on saatavissa. Ymmärrän kuitenkin niitä, jotka ostelee Ikeasta lamppunsa. 😂
Thihihi 🤭
Jos kirpputorille vie ja haluaa sen saada myydyksi, saattaisi realistinen myyntihinta olla tuossa 250€ tienoilla.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on urpoja, jotka eivät ymmärrä mistään mitään. Ei hirveästi yllätä.
Kuultiin jo että olet typerä rahapulassa oleva köyhimys. Osta halvalla taikalamppu ja pyydä sen hengeltä rahaa niin kiukkukin ehkä katoaa
Vierailija kirjoitti:
Täällä on vain helmiä sioille. Ikeasta hakevat romppeensa.
No mulla roikkuu katossa tuon tyylinen jugend-valaisin ja maksoin siitä 50€. Torista ostin.
malli ei oikein istu omaan sistustyyliin, joten minä en maksaisi mitään, koska en keksisi mihin tuon valaisimen laittaisin.
Vierailija kirjoitti:
malli ei oikein istu omaan sistustyyliin, joten minä en maksaisi mitään, koska en keksisi mihin tuon valaisimen laittaisin.
Eipä sitä sinulle myytäisikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä maksaisi mitään rikkinäisestä
Minä maksaisin 500€ ja noita kupuja on saatavissa. Ymmärrän kuitenkin niitä, jotka ostelee Ikeasta lamppunsa. 😂
Type
Sinä taidat olla melko tyhmä. Jos sinulla olisi noin kaunis valaisin ja et möisi sitä kenellekään niin kuka olisi tyhmä.
Täällä on niin paljon tyhmiä ihmisiä, että mietin kuinka he ovat edes osanneet kirjautua tänne. Tai eihän tänne edes tarvitse kirjautua.
Vierailija kirjoitti:
Jos sen sijaan saisit tuon valaisimen niin möisitkö?
Siellähän meni tunteisiin... 😂