Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eihän tuo Ella Junnila pärjäisi tuolla olympiatuloksella 183 edes naisten seitsenottelussa

Vierailija
03.08.2024 |

Sielläkin parhaat hyppääjät lähentelee kahta metriä. Ja tuollaisille urheilijoille maksetaan apurahoja

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, että tuollaisella tuloksella kutsutaan Suomessa jotain huippu-urheilijaksi

Vierailija
2/25 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella Junnila on äitinsä tytär. Siksi julkisuudessa ja otsikoissa. Ei urheilumenestyksensä perusteella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ella Junnila on äitinsä tytär. Siksi julkisuudessa ja otsikoissa. Ei urheilumenestyksensä perusteella. 

On myös varsin nätti

Vierailija
4/25 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on hänellä kuitenkin Suomen ennätys (197 cm) korkeushypyssä.

Vierailija
5/25 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sen äiti on? Josefiina 'julma-jussu' Junnila?

Vierailija
6/25 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä sattui Ellalle kyllä ns. pöljä päivä. Kyllä Ellan tulostaso on enemmän tuo 180

Vierailija
7/25 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ME:kin sitten samana vuonna siirtyi taas senttiä kauemmaksi.

Vierailija
8/25 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmennusta saamattomana miehenä olen hypännyt korkeammalta. Onneton tuloshan tuo on.

Vierailija
9/25 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin hänen pari edellistä kisaa ja totesin ettei tule yhtään mitään. 

Ja ihme selittelyä!

Vierailija
10/25 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmennusta saamattomana miehenä olen hypännyt korkeammalta. Onneton tuloshan tuo on.

Itse kokeilin lukiossa kolme hyppyä korkeutta ja sain tuloksen 175cm. Ainoat korkeushypyt elämässäni. Olen siis mies mutta ilman minkäänlaista tekniikkaa hyppäsin 8 sentin päähän Ellan olympialaisten parhaasta tuloksesta. Kyllä tuo on surkeaakin surkeampi tulos

Vierailija
11/25 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kokeilin lukiossa kolme hyppyä korkeutta ja sain tuloksen 175cm. Ainoat korkeushypyt elämässäni. Olen siis mies mutta ilman minkäänlaista tekniikkaa hyppäsin 8 sentin päähän Ellan olympialaisten parhaasta tuloksesta. Kyllä tuo on surkeaakin surkeampi tulos

Kyllä tuohon tulokseen pitää olla lento- tai koripallotaustaa. Ei omaan aikaan kukaan päässyt lähellekään. Normaalia on joku 150cm.

Vierailija
12/25 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuohon tulokseen pitää olla lento- tai koripallotaustaa. Ei omaan aikaan kukaan päässyt lähellekään. Normaalia on joku 150cm.

Ei ollut kumpaakaan. Harrastin kyllä tuolloin mm. rullalautailua. 

Vierailija
13/25 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen ennätys 197cm kovaan myötätuuleen on vähän kuin ne pellolla heitetyt kiekkokisat. Kovia tuloksia tulee, mutta isoissa kisoissa stadiumeilla ei kulje. Kyllä huippukunto pitäisi ajoittaa Olympialaisiin eikä EM-kisoihin.

Suomalaisilla tuntuu monesti olevan näitä huippuonnistumisia random kisoissa (esim. Krista Tervon kyläkisojen suomenennätysheitot), mutta todellinen tuloskunto on yleensä reilusti heikompi. Mistä saataisiin suomalaisille varmuutta suorittamiseen? Onko kyse vain pään sisäisistä ongelmista vai valmennusvirheistä?

Vierailija
14/25 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut kumpaakaan. Harrastin kyllä tuolloin mm. rullalautailua. 

Hyvät liikunnan lahjat on olleet. Olen tuo Ellaa korkeammalle hypännyt, ja kyllä muut yhtään harjoittelemattomat jäivät paljon kauemmaksi. Itseopiskeltu tekniikka, eli varmaan ihan hanurista, mutta täysin ylivoimainen yhtään treenamattomiin nähden.

Vierailija
15/25 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni suomalaisurheilija ylipäätään sijoittuu tämän vuoden tilastoissakaan 12 parhaan joukkoon, vaikka valittiin olympiaedustajaksi, jos sattuisi onnistumaan yli kykyjensä. Kerta se on ensimmäinen, kun jäämme kokonaan ilman mitalia. Edellisistä Pariisin kisoista tuli sentään reilusti yli 30 mitskua ja taisimme olla kisojen toiseksi paras maa?

Vierailija
16/25 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiholla muistelen 90- luvun suuria persoonallisuuksia. Räty, Kinnunen, Arsi Harju  Mika Halvari. Oman tiensä kulkijoita ja tulostakin syntyi.

Vierailija
17/25 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin 90-luvulla suuri persoonallisuus. Nykyään säälittävä ihmisraunio. Pari naista saa ihmeitä aikaan.

Vierailija
18/25 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni suomalaisurheilija ylipäätään sijoittuu tämän vuoden tilastoissakaan 12 parhaan joukkoon, vaikka valittiin olympiaedustajaksi, jos sattuisi onnistumaan yli kykyjensä. Kerta se on ensimmäinen, kun jäämme kokonaan ilman mitalia. Edellisistä Pariisin kisoista tuli sentään reilusti yli 30 mitskua ja taisimme olla kisojen toiseksi paras maa?

Olympialaiset olisivat tylsät, jos siellä urheilisivat vain kymmenen parasta joka lajissa. Odotuksena on ennemmin se, että kisoissa tulos olisi oma ennätys tai vähintään kauden paras tulos. Suomalaisilta ei näytä onnistuvan nuokaan vaan tulokset ovat tähän mennessä olleet lähinnä pettymyksiä. Sitten selittelyt päälle.

Vierailija
19/25 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaamisketju ilmiannettu.

Vierailija
20/25 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaamisketju ilmiannettu.

183cm. mitä helve##iä