Dieetillä ja tullut ahmintaa
Nyt onneksi ahmimisen kohteena on vasta hapankorput, mutta pelottavaa kun ei yhtään hallitse.
Miten tästä eteenpäin? Pitääkö lopettaa laihdutus, en halua syömishäiriötä. Painoa kuitenkin yli 100 kg, eli jotain tarttis tehdä.
Kommentit (11)
Lisätä liikuntaa ja syömistä, hidastaa laihduttamisen tahtia. Keskittyä ruokiin, jotka täyttävät, vaikka eivät olekaan kaloreita täynnä. Minullekin painon hallinta on tärkeää, mutta myös ahmimisongelma on tuttua. Nyt syön isompia määriä, olen päässyt ahmimisesta ja voin herkutella pienin määrin. Esim. yhden jäätelön syömisen jälkeen on rauhallinen olo, voin siirtyä muihin asioihin, eikä tarvitse lähteä hakemaan puolta kiloa muuta mättöä kaupasta.
Lopeta juu. Syö mieluummin normaalia terveellistä ravintoa, ehkä vehnä vähemmälle. Ja jos on oikeaa ylipainoa, niin vähitellen, ei ole kiire. On myös silti jälkiruokia joskus.
Varmaankin auttaisi jos kasvattaisi selkärangan.
Heitä nyt ekana ne viljatuotteet roskiin niin tuosta voi jotain tullakin. Ja kalorivaje max. 800 kcal ylläpitokulutuksesta. Veikkaan kyllä että ongelmat on sen verran vakavia että tästä ei ollut sinulle mitään hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Hoksaatko et sulla ei ole sitä.
Mikä siihen lihomiseen on johtanut? Jos herkuttelu niin ensin vieroitat itsesi sokeri/hiilarikoukusta. Sitten vasta kun olet siinä onnistunut niin alat miettiä esim. annoskokoja ja sitä miten syödään terveellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoksaatko et sulla ei ole sitä.
No ilmankos olen pudottanut 15 kiloa, neljässä kuukaudessa.
Aterioiden välissä on hyvä ottaa "välidonitsi". Ei mee säästöliekki päälle.
Mysimba voisi auttaa (syön sitä itse). Se hillitsee ruokahalua ja vie nautintoa syömisestä.
Itselläni sama ongelma.Voi kyllä syödä vähän ja olla syömättä, mutta lopulta jossain vaiheessa tulee niin pohjaton nälkä, ettei se mene niin vaan ohi.
Syöt liian vähän todennäköisesti.
Se voi tuntua vaikeelta, mutta sanosin että älä ota hirveen tiukkaa dieettiä, vaan ala suht rauhassa parantamaan sun elämäntapoja. Tsemppiä <3