Naurattaa kun joku pureskelee riisiä kun sen voi niellä heti kun laittaa suuhun
Kommentit (14)
Mä nielen aina nakit kokonaisina. Nauran ihan katketakseni, kun näen ihmisten niitä pilkkovan ja pureskelevan. Huutista 🤣🤣🤣
Vain tyhmä persu tekee tällaisen tyhmän aloituksen.
Hullulla huvit halvat, ap-idiootilla ihan ilmaiset.
serkku puri lapsena jogurttia hampaat kolisten. ärsytti niin vimmatusti.
Sitten tulee lihavaksi, kun ei pure, vaan nielee vain nopeasti. Tulee syötyä liikaa, koska kylläisyys ei ehdi mukaan.
Yleensä sen riisin kanssa syödään jotain muutakin.
mitäs mieltä olette kanssataaplaajista, jotka purevat kuin ompelukone; pelkäävät ehkä, että joku vie sen ruoan suusta, jos ei pidä varaansa...?
Pureskellessa ruokaan sekoittuu sylkeä ja sen entsyymeitä jotka auttavat ruuansulatuksessa.
Nyt on tyhmä provo. Mutta niille jotka eivät tiedä. Ruokaa tulisi pureskella vähintään 20 kertaa. Syljessä on myös ruansulatusentsyymejä. Moni täälläkin valittaa kuinka porkkana tulee paloina ulos. No ei tulisi, jos olisit sen pureskellut. Yhteen se ei suolistossasi uudestaan liimaannu.
Nielen aina puuron suppilon kanssa pureksimatta. Suoraan mahalaukuun.
Vierailija kirjoitti:
Vain tyhmä persu tekee tällaisen tyhmän aloituksen.
Vain älyllisesti laiska käyttää sanaa persu.
Minä syön riisin haarukan ja veitsen avulla. Jokaisen riisin leikkaan kolmeen osaan. Sitten ovat sopivia purtavaksi. Vasta sitten nielen ne.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on tyhmä provo. Mutta niille jotka eivät tiedä. Ruokaa tulisi pureskella vähintään 20 kertaa. Syljessä on myös ruansulatusentsyymejä. Moni täälläkin valittaa kuinka porkkana tulee paloina ulos. No ei tulisi, jos olisit sen pureskellut. Yhteen se ei suolistossasi uudestaan liimaannu.
Mulla kerran liimantui. Peruna ja sika-nauta on liimaantunut myös. Niiden kanssa nyt elelen.
Hyviä hautajaisia sitten vaan kun olet tukehtunut riisiisi.