Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini ei ole halunnut nähdä minua kahteen vuoteen

Vierailija
02.08.2024 |

Heippa

Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta? Teinillä ei osaa sanoa mitään oikeaa syytä miksi ei halua nähdä, kieltäytyy vain tapaamasta ja on estänyt numeroni. On 13v. 

Hänellä oli läheiset välit ennen kanssani, ja olin yli puolet ajasta eron jälkeen hänen kanssaan ja hän käytännössä asui luonani En ole koskaan laiminlyönyt häntä tai muuta vastaavaa, ja aina vanhempana olen yrittänyt parhaani.

Tämä todella syö elämästä iloa ja jaksamista. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli eron syy? 

Asutko eri paikkakunnalla? 

Seurusteletko hänen tuttunsa vanhemman kanssa? 

Onko sinulla uusi puoliso? 

Vierailija
2/4 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toisinpäin. En ole nähnyt lapsiani kolmeen ja puoleen vuoteen koska en tiedä missä he ovat. Minulla ei ole ex avopuolison osoitetta eikä puhelin numeroa eikä muutakaan yhteystietoa eikä liiemmin lastenikaan. Ehkä joskus törmään heihin jossakin, tosin en tiedä miltä edes enää näyttävät..ovat minulle jo täysin tuntemattomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla toisinpäin. En ole nähnyt lapsiani kolmeen ja puoleen vuoteen koska en tiedä missä he ovat. Minulla ei ole ex avopuolison osoitetta eikä puhelin numeroa eikä muutakaan yhteystietoa eikä liiemmin lastenikaan. Ehkä joskus törmään heihin jossakin, tosin en tiedä miltä edes enää näyttävät..ovat minulle jo täysin tuntemattomia.

Mulla vähän sama. Ex ei koskaan pitänyt tapaamis sopimuksesta kiinni eli ei koskaan antanut lapsia minulle ja asia olisi pitänyt hoitaa käräjäoikeuden kautta eikä minulla sellaisia varoja ollut joten olen nähnyt lapsiani viimeksi 9 vuotta sitten. Tuskin hekään minua tuntisivat. Elarit olen luonnollisesti maksanut koko ajan.

Vierailija
4/4 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähän sama. Ex ei koskaan pitänyt tapaamis sopimuksesta kiinni eli ei koskaan antanut lapsia minulle ja asia olisi pitänyt hoitaa käräjäoikeuden kautta eikä minulla sellaisia varoja ollut joten olen nähnyt lapsiani viimeksi 9 vuotta sitten. Tuskin hekään minua tuntisivat. Elarit olen luonnollisesti maksanut koko ajan.

Aika tyypillistä naisille tuollainen hyväksikäyttö ja rahastus hommeli. Sehän se tärkeintä niille on. Lapsilla ei niin merkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan