Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sosiaaliset tilanteet

Vierailija
02.08.2024 |

Jännitän ihmisiä niin, etten kehtaa esittäytyä, kun pelkään sen menevän jotenkin tökerösti. Tällainen olen ollut lapsesta saakka. Ihan hirveän ujo ja arka. Muutoin ihan normi. Koulut mennyt keskitasoisesti, parempaankin olisin pystynyt, jos olisin enempi panostanut. Vakityöpaikka on ja aviomies.

En halua olla ihmisten kanssa paljoa tekemisissäkään, kun en keksi mitään kiinnostavaa puhuttavaa. 

Miten pääsisi jännityksestä eroon? Mua ei haittaa se, että olen introvertti, mutta olihan se elämä helpompaa kun sosiaaliset tilanteet menisi luontevasti. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sulla on sitten aviomies? Miten olet sitten tutustunut siihen?

Vierailija
2/5 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sulla on sitten aviomies? Miten olet sitten tutustunut siihen?

Baarissa, eihän se helppoo ollutkaan. Olis ollut toki helpompaa puhua jollekin toiselle mut olin niin korviani myöten ihastunut ettei meinannut saada sanaa suusta. Itseänikin hävetti. Eipä mieskään mikään suupaltti ollut, enkä sellaista jaksaisikaan millä leuat käy taukoamatta. Silloin sentään alko hiukan auttoi rohkaistumaan, mut sitäkään en ole vuosiin enää käyttänyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla siis kavereita tai ystäviä lainkaan - entä miehelläsi? Voisitko rohkaistua tutustumaan ihmisiin miehesi kanssa liikkeellä ollessanne, vaikka ihmissuhteet sitten muotoutuisivatkin enemmän sinun kontakteiksesi?

Vierailija
4/5 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla siis kavereita tai ystäviä lainkaan - entä miehelläsi? Voisitko rohkaistua tutustumaan ihmisiin miehesi kanssa liikkeellä ollessanne, vaikka ihmissuhteet sitten muotoutuisivatkin enemmän sinun kontakteiksesi?

Ei tuu oikein käytyä missään, työ vie kaiken ajan ja voimat. Kavereita oli lapsena ja nuorena. Aikuisena ei kaverisuhteet oikein pysy ja etene alkua pidemmmälle, kun nuoruuden koulukiusaaminen jätti jälkensä. 

Vierailija
5/5 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on työ ja puoliso, eli isot asiat kunnossa. Hakeudu psykoterapiaan hieman selvittelemään noita ongelma-alueitasi, niin voit saada paljon lisää iloa ja rentoutta  elämääsi. Kun ilmeisesti mistään mielenterveyden häiriöstä ei ole kyse, voit saada tärkeää apua lyhytterapiastakin, joka voi ehkä toteutua vaikka terveyskeskuspsykologin vastaanotolla tai sitten yksityissektorilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä