Mitä vihaat eniten koko maailmassa
ja miksi?
Itse vihaan kovia ääniä, esimerkiksi. kovaa itkua, huutoa, moottoripyörien pärinää ja rakennusmaiden ääntä
Kommentit (70)
Eläinrääkkääjiä. Ei varmaan kaipaa selittelyjä.
Kukaan vaaaaatipäää ei vastaa perustavaa laatua olevaan kysymykseen: MIKSI?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sotia ja vallanhimoa.
Millä uskot länsimaiden saavuttaneen nykyisen asemansa?
Teollisuuden ja teknologian kehityksellä.
Muslimit eivät ole koskaan saavuttaneet mitään ja nyt ovat tulleet valmiiseen pöytään ja käyttäytyvät erittäin röyhkeästi. Vihervassareilla on samanlainen malli käytöskessään ja ajattelussaan.
Väkivaltaa, sotaa enkä vihaa voi ymmärtää.
Venäjää joka on surkea kehitysmaa. Koska ei itse halua/osaa/pysty kehittymään haluaa tuhota ne jotka pystyvät.
Työttömiä tiukikuppareita. Voisin hakata noita ihan mielelläni.
Eläinrääkkääjiä. Ja jos tuota täytyy perustella, niin hakeutuu hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sotia ja vallanhimoa.
Millä uskot länsimaiden saavuttaneen nykyisen asemansa?
Teollisuuden ja teknologian kehityksellä.
Muslimit eivät ole koskaan saavuttaneet mitään ja nyt ovat tulleet valmiiseen pöytään ja käyttäytyvät erittäin röyhkeästi. Vihervassareilla on samanlainen malli käytöskessään ja ajattelussaan.
Sinäkin käytät arabialaisia numeroita, etkä roomalaisia. Mutta sen jälkeen ei tosiaan ole paljon kehitystä tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan vaaaaatipäää ei vastaa perustavaa laatua olevaan kysymykseen: MIKSI?
Tyhmät ihmiset on myös korkealla inhokkilistalla, aikuiset joilla on lapsen kyselyikä "miksi, miksi". No siksi.
Vierailija kirjoitti:
Työttömiä tiukikuppareita. Voisin hakata noita ihan mielelläni.
Millä lihaksilla, läskipersu?
Vihaan persuja vielä enemmän nyt, kun poistattivat viestini.
Persuista ei siis edelleenkään saa puhua.
Minäkin ihmisiä.
En voi ymmärtää, että miksi pitää valehdella muista ihmisistä, keljuilla ja vihata. Muistan selkeästi ekan kerran, kun joku lapsena keljuili. Olin järkyttynyt, enkä ole vieläkään tottunut sellaiseen käytökseen.
Pitäisi olla tottunut, mutta en totu.
Tämä - jotkut keksivät omasta päästään panettelujuttuja tai luulevat tietävänsä, että kyllä se nyt tehnyt vaikka mitä. Naapurikin levitteli minusta aivan keksittyjä juttuja - hämmentyi, kun kerroin, että levittelee vuosikymmeniä vanhoja tarinoita. Tarinat muuttavat muotoaan vuosikymmenten aikana, kun leikitään aikuisten rikkinäistä puhelinta. Lopulta ei ole jäljellä kuin valheita.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä.
Tää. Vastenmielisiä loisia.
Ihmisten kammottavuutta, samalla heidän sokeuttaan omalle hirveydelleen.567
Miksi, miksi, miksi, miksi ja miksimiksi?
Minä en osaa vihata ihmisiä, mutta vassareita kyllä.