Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa Kirka komea nuorena, huh

Vierailija
02.08.2024 |

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa, en ole samaa mieltä. Ei ruma muttei erityisen komeakaan. Tapani Kansa oli tooosi komea nuorena ! No naiista kekä tahjan sa yli 185:nen on komea, varsinkin Andre the Gigant

Vierailija
22/46 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Humppaveikko. Phyhh. Antakaa levätä rauhassa. Lopulta oli tavis isomahainen pötsäke. Lauleskeli humppaiskelmiä. Muka niin rock. 😂

Ei ollut mikään muka rock, vaan yksi Suomen parhaimmista rocklaulajista. Sääli, ettei menestynyt pelkällä rockin laulamisella, vaan joutui lisäksi lurittelemaan tylsiä iskelmiä, että pysyi leivän syrjässä kiinni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh kuinka lyhyt? Näin kerran Mäkkärissä. Kuin ihan Normi suomalainen 30-40v mies, 172cm

Vierailija
24/46 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ollut man ne?

Mitä sitten, vaikka olisi ollutkin? Yksi parhaimmista suomalaisista laulajista!

Vierailija
25/46 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siihen aikaan lähes kaikki suomalaiset iskelmälaulajat olivat aika vetävän näköistä porukkaa kun vertaa nykyisiin nössöihin. Ja naiset luonnonkauniita.

Vierailija
26/46 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että ei yli 160 senttinen. Muutenkin hän oli mielestäni epämiehekäs. Jotenkin hento ja niin lyhyt. 

Vierailija
27/46 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erimieltä Ap, mutta hyvä laulaja hän oli.

Vierailija
28/46 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammy oli vielä paremman näköinen. RIP kumpikin veljes. 

Vierailija
29/46 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Humppaveikko. Phyhh. Antakaa levätä rauhassa. Lopulta oli tavis isomahainen pötsäke. Lauleskeli humppaiskelmiä. Muka niin rock. 😂

Ei ollut koskaan isomahainen. Joka päivä juoksi Hagiksessa pitkää lenkkiä. Tervehti kaikki kantaspurgutkin lenkillään kun oli aina niin kohtelias.

Vierailija
30/46 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että ei yli 160 senttinen. Muutenkin hän oli mielestäni epämiehekäs. Jotenkin hento ja niin lyhyt. 

Olen itse 160 ja Kirka oli minua huomattavasti pitempi. 

Vierailija
31/46 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy taas vastaus kirkonkylä pituuteen ihan googlaamalla. 172cm. Ja oli kyllä nuorena tosi komea. Ei ole romani vaan tataari sukua.

Vierailija
32/46 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli söpö kuin mikä silloin nuorena. Minulla oli ilo tavata -60- luvun loppupuolella, kun olin itse n. seitsemänvuotias.  Sain nimikirjoituksen kuvalla ja ison halauksen. Oli puolta pitempi kuin minä.

Vierailija
33/46 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nyt ollu ukkoa kummempi...ihme että jotkut ylipäätään fanitti..

Vierailija
34/46 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirka oli komea vielä keski-ikäisenäkin. Olin hänen keikallaan joskus 1990-luvulla.

Vierailija
35/46 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa, en ole samaa mieltä. Ei ruma muttei erityisen komeakaan. Tapani Kansa oli tooosi komea nuorena !

Ensimmäisestö osiosta olen samaa mieltä, Kirka ei ollut komea. Toisesta osiosta olen eri mieltä, sillä Tapani Kansakaan ei ollut komea. Rautavaara oli komea nuorena, jos nyt mietitään suomalaisia laulajia. 

Vierailija
36/46 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirka oli muuta kuin tavissuomalaisen näköinen. Tosi söpö ja ihana tyyli ja tukka nuorena.

Kun kuulen vaikka Hetki lyö tai Leijat, niin sydän sulaa..

Vierailija
37/46 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sammy oli vielä paremman näköinen. RIP kumpikin veljes. 

Sammy oli oikea sydäntenmurskaaja! Tumma ja komea! Ihme kimallus silmissä, jotenkin iloinen ja rento kaveri.

Vierailija
38/46 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nuoruuteni idoli, oli Takiaispallossa Terhi Panulan kanssa, niin söpö pari.

Tykkäsin loppuun asti ja kuuntelen vieläkin hänen levyjään.

Vierailija
39/46 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut koskaan isomahainen. Joka päivä juoksi Hagiksessa pitkää lenkkiä. Tervehti kaikki kantaspurgutkin lenkillään kun oli aina niin kohtelias.

Oli kyllä todella kohtelias ja viehättävä. Muistan hänet.

Samoin Vexi Salmi oli todella mukava.

Vierailija
40/46 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirka on yksi mukavimmista julkkiksista joiden kanssa olen ollut tekemisissä.