Kukaan menossa mökille viikonlopuksi?
Kommentit (12)
Toivon olevani. Mutta saatan joutua lähtemään töihin jo sunnuntaina.
Minä. Ihanaa kun helteet ohi, voi lämmitellä saunaa ja nauttia takkatulen lämmöstä. Ja käydä sienessä.
Ketään? Niin. Eikö ketään, miten on?
Ei jaksa enää. Sama ilmiö ihan joka vuosi. Keväällä odottaa että milloin sitä viitsisi mennä jo mökkiä lämmittämään ja sitä on ihan innoissaan. Sitten loppukesästä, oikeastaan just tässä elokuun alussa on niin lopen kyllästynyt mökkeilyyn, että ei missään nimessä halua enää mennä. Mieluummin jään kaupunkiin, wolttaan hyvää ruokaa ja katselen sarjoja Netflixistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa enää. Sama ilmiö ihan joka vuosi. Keväällä odottaa että milloin sitä viitsisi mennä jo mökkiä lämmittämään ja sitä on ihan innoissaan. Sitten loppukesästä, oikeastaan just tässä elokuun alussa on niin lopen kyllästynyt mökkeilyyn, että ei missään nimessä halua enää mennä. Mieluummin jään kaupunkiin, wolttaan hyvää ruokaa ja katselen sarjoja Netflixistä.
Oletko ketään? Miten on? Niin.
Ei tarvitse kun asuu järven rannalla. Kaikki mökin hyvät puolet ilman että tarvitsee siirtyä kotoaan mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on toisinpäin. Alkukesästä on kaupungissakin niin paljon tekemistä että tavallaan tuntuu "tuhlaukselta" mennä kökkimään mökille kun muut on viikonloppuna markkinoilla, keikoilla, terassilla yms. Nyt loppukesästä on parasta kun illat jo pimenee ja voi katsella oransseja auringonlaskuja merenrannassa. Uiminen ja melominenkin on mukavaa kun pahin sinileväkausi alkaa olla ohi. Syyskuu on minusta vielä elokuuta parempi mökkikuukausi kun voi rauhassa tunnelmoida takkatulen ja kynttilöiden kanssa.
Onko KUKAAN lähdösså? Huomenna lähden kenties.
Olemme ollut täällä mökillä toukokuun 15 päivästä saakka ja olemme vielä 2 viikkoa ja sitten muutamme kotiin takas tyttöystävän kanssa. Alkaa kesä olla taputeltu. Syksyllä käyn täällä ainoastaan kalastamassa.
Olen jo.