Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kiistaa miehen kanssa hollywood-leffojen realistisuudesta..

Vierailija
05.02.2007 |

samaa mieltä ollaan toki siitä, ettei sitä juuri ole, mutta eri mieltä sitten siitä, että onko sillä väliä.

esim. mun mielestä oli suunnilleen urpointa ikinä kun miehen eräs kaveri vuosia sitten x-men elikuvaa katsellessamme piti kamalan kitinän kun ko. leffan jossain kohtauksessa pistoolista lentää selkeästi haulikon hylsyjä. miehenkin mielestä kyseessä oli paha virhe. minä olin sitä mieltä (ja yhä olen) että KOKO LEFFA KERTOO HERRAN TÄHDEN MUTANTEISTA JOILLA ON TOSI MAKEITA YLILUONNOLLISIA KYKYJÄ. että mitä väliä jollain hylsyillä enää siinä kohtaa!? mistäs sen tietää jos kyseessä oli vaikka mutantti-pistooli, jolla erityiskykynä käyttää haulikon patruunoita..

vastaava esimerkki: aikanaan spiderman-leffan kohdalla useampikin ihminen kiinnitti huomiota hämiksen pukuun. että mistäs se on saanut sen, onko ihan itse ommellut. että onpa uskottavaa että se yhtäkkiä onkin myös taitava ompelija. jaa että siihen saakka se on niinku uskottavaa että tyyppiä puree hämähäkki ja tyyppi saa yhtäkkiä kyvyn kiivetä seinille, aavistella asioita ennakkoon, SYLKEÄ HERRAN TÄHDEN SEITTIÄ RANTEESTAAN, mutta sitten menee uskottavuus jos se osaa lisäksi ommellakin. hä?

miehen selitys pikkuasioihin takertumiseen on, että ko. elokuvat kertoo kuitenkin tavallaan todellisesta maailmasta, jossa pätee tavallisen maailman periaatteet. ainoastaan sillä, joka niissä on se erikoinen, on oikeus rikkoa niitä rajoja. mun mielestä tuo on ihan höpöhöpöä.

tyysti eriasia sitten on ihan vakavat elokuvat, joissa tietty on suotavaa että pistoolista lentää pistoolin hylsyjä jne. vai mitä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaanhan te ootte molemmat oikeessa...

Vierailija
2/2 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että kun joku pari vihdoinkin pääsee yhteen monien vaikeuksien jälkeen,ja lopputekteissä näytetään se pari vuoden päästä,niin niillä on jo perkele vuoden ikäinen lapsi!!! Mihin ne 9kk hävisivät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä