Laihtunut nyt kesällä 8kg. Miten onnistuin?
Kesäkuussa aloitin kävelylenkit ja pyöräilyn. Tunnin lenkkejä päivittäin joko tai. Nyt pyöräily jäänyt oois ja sään takia kävelyt vähissä. Paino kuitenkin pudonnut 8kg, eli tyytyväinen voi olla. Lähtöpaino 92 ja nyt 84kg.
Kommentit (8)
Ok. Mä olen lähinnä juopotellut kesän ja laihtunut saman verran. Lähtöpaino 63kg. Ja samalla ollut hauskaakin 😀
Mä laihduin kevään aikana 13 kiloa lisäämättä liikuntaa. Miten: opettelemalla oikeat annoskoot ja ruoan koostamisen. Nyt voi jo välillä vähän herkutellakin kun tietää, että on ruokavalion runko kunnossa.
Onnea! Tosi hyvä. Minä olen myös alkanut lenkkeilemään reilun tunnin 4-5 kertaa viikossa. En ole laihtunut kuukaudessa yhtään, vaikka olen syönyt aiempaa vähemmän herkkuja. T. 103 kg :(
Mä olen laihtunut lomalla 2kg, syönyt enemmän ja herkutellutkin. En keksi muuta selitystä, ku työstressi on pois ja keväästä aloitettu osanutraus (vain -4kg) loppui niin aineenvaihdunta alkoi toimia.
Ap minkä ikäinen olet? Mulla onnistui vastaava helposti kun olin noin kolmekymppinen. 10 vuotta myöhemmin ei tunnu tapahtuvan mitään vaikka kuinka hikoilee :(
Minä laihdun aina kesän aikana kun on aktiivinen ja paljon ulkona. Kyllä ne kilot sitten talvella takas tulee. Voi kun onnistuisi ens talvena pitää talvikilot pois
Liikunta liittyy laihtumiseesi vain hyvin vähän tai välillisesti. Mukava kuitenkin kuulla, että paino on tippunut, ja toki liikunta on aina terveydeksi.
Hyvä! Kun tekee pitkiä lenkkejä, ei ole "pahanteossa" eli harrastamassa ylensyöntiä.